تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید وزیرکشور برضرورت مقابله افراطی‌گری |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تاکید وزیرکشور برضرورت مقابله افراطی‌گری
وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به دوشنبه، پایتخت تاجیکستان بر ضرورت مقابله جدی و همه جانبه بین المللی با خشونت فرقه های انحرافی و افراطی گری تاکید کرد.
کد خبر: ۵۰۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵ - 04 June 2015




وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به دوشنبه، پایتخت تاجیکستان بر ضرورت مقابله جدی و همه جانبه بین المللی با خشونت فرقه های انحرافی و افراطی گری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا از دوشنبه،"عبدالرضا رحمانی فضلی" که در راس ییک هیات سیاسی به منظور شرکت در اجلاس وزرای کشور سازمان همکاری شانگهای در تاجیکستان به دوشنبه سفر کرده است،مورد استقبال گرم "رمضان رحیم زاده" همتای تاجیکی خود قرار گرفت.

وزیر کشور ایران در بدو ورود به دوشنبه درخصوص برنامه های سفر سه روزه خود به تاجیکستان،گفت: هدف اصلی از این سفر شرکت در اجلاس وزرای کشور سازمان همکاری شانگهای بوده که در آن موضوعات منطقه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

رحمانی فضلی افزود:در حاشیه این اجلاس بین المللی همچنین ملاقات های دوجانبه ای با مقام های تاجیکستان از جمله امامعلی رحمان رئیس جمهوری تاجیکستان و همچنین رحیم زاده وزیر کشور خواهیم داشت و دیدارهایی نیز با همتایان خود از کشورهای روسیه و چین پیش بینی شده است.

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد در ملاقاتها و برنامه هایی که در این اجلاس برگزار خواهد شد اعضای این سازمان بین المللی بتوانند همکاریهای خود را به ویژه در حوزه امنیت منطقه ای گسترش داده و با جریان و فرقه های انحرافی که در قالب اسلام؛افراطی گری و خشونت را گسترش و رواج می دهند یک مقابله جدی و همه جانبه به کمک همدیگر داشته باشند.

سازمان همکاری شانگهای، یک نهاد فرامنطقه ای متشکل از 11 کشور است که در حال حاضر کشورهای چین، روسیه، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و تاجیکستان، اعضای اصلی و ایران، هند، افغانستان، پاکستان و مغولستان اعضای ناظر آن را تشکیل می دهند.

هدف این سازمان، گسترش همکاریهای امنیتی، اقتصادی و فرهنگی میان اعضای آن است.

به گزارش ایرنا "عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور جمهوری اسلامی قرار است در سخنرانی خود در جمع وزیران کشورهای شرکت کننده در اجلاس شانگهای مواضع و دیدگاه های تهران را درخصوص موضوعات مورد بحث منطقه ای به ویژه در زمینه مبارزه با تروریسم بین المللی، افراط گرائی، جدایی طلبی و جنایات سایبری تشریح کند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن