تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن در گرفتارى صبور است، و منافق در گرفتارى بى تاب.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821202296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیمه شعبان، روز سربازان گمنامی که چشم و گوش کشورند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نیمه شعبان، روز سربازان گمنامی که چشم و گوش کشورند


امینت و آرامشی که امروزه در کشور ما برقرار است مرهون از خودگذشتگی مردانی غیوراست که به درستی سربازان گمنام لقب گرفته اند. نیمه شعبان ، سالروز ولادت مهدی موعود( عج ) ، روز سربازان گمنام امام زمان است . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، نگاهی گذرا به اقدامات اخیر سربازان گمنام امام زمان (عج) مؤید این امر است که ایران لنگرگاه ثبات در منطقه پرآشوب است.

در دهم تیرماه 1387 دستگیری یک جاسوس، قلم و لنز تمامی خبرگزاریهای دنیا را به سمت ایران چرخاند، دستگیری علی اشتری، جاسوس موساد که به بهانه تغییر ادوات مخابراتی مدتها مشغول جاسوسی از ایران بوده که به دست سربازان گمنام امام زمان دستگیر و به سزای اعمالش می رسد.
نقش وزارت اطلاعات در اتفاقات سال 1388 در جمع و جور کردن اتفاقات نابسامانی که توسط سرویسهای اطلاعاتی بیگانه طرح ریزی شده بود، کاملا مشهود بود، دستگیری ریگی، دستگیری عوامل مزدور ترور دانشمندان هسته ای، شکار کوروش احمدی از دیگر اقدامات وزارت اطلاعات می باشد.

از دیگر اقدامات دشمنان جذب دانشجویانی است که به دنبال فرصت های شغلی هستند و تبدیل کردن آنها به جاسوس بدون اینکه خودشان اطلاعی داشته باشند.   امینت و آرامشی که امروزه در کشور ما برقرار است مرهون از خودگذشتگی مردانی غیوراست که به درستی سربازان گمنام لقب گرفته اند. نیمه شعبان ، سالروز ولادت مهدی موعود ( عج ) ، روز سربازان گمنام امام زمان است . 

از اقدامات و مجاهداتهای سربازان گمنانم امام زمان (عج) اگرچه تاکنون هیچ اعلام رسمی از رتبه بندی و رنکینگ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در بین سرویسهای  اطلاعاتی دنیا منتشر نشده، اما اوج اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرآشوب خاورمیانه وثبات ایران اسلامی خود نشاندهنده اوج اقتدار و سربلندی سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن