تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820742576




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استکبار به اقتدار ايران اسلامي حسادت مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۶ق.ظ)
پدر شهيد احمدي‌روشن: استکبار به اقتدار ايران اسلامي حسادت مي کند موج-پدر شهيد مصطفي احمدي‌روشن گفت: اکنون ملت ايران با مقاومت به‌جايي رسيده است که استکبار به اقتدار ايران اسلامي حسادت مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، رحيم احمدي‌روشن در تجمع منتظران مهدي (عج) با عنوان «ما اجازه نمي‌دهيم» در حمايت و مطالبه از تيم هسته‌اي مبني بر پافشاري و ايستادگي روي خطوط قرمز در مرقد مطهره فاطمه اخري، خواهر گرامي امام رضا (ع) اظهار کرد: ملت ايران با تقديم شهداي بسيار از شعب ابي‌طالب‌ها گذشته است.
وي به تلاش استکبار براي شکستن اقتدار انقلاب اسلامي اشاره کرد و افزود: اکنون ملت ايران با مقاومت به‌جايي رسيده است که استکبار به اقتدار ايران اسلامي حسادت مي‌کند.
احمدي‌روشن با بيان اين که صنعت هسته‌اي ايران در سال‌هاي 82 تا 84 با رکود مواجه شد، تصريح کرد: موضوع مذکور امتحاني براي ملت ايران براي شناخت بيشتر از دشمن بود.
پدر شهيد احمدي‌روشن دشمن ملت ايران را دروغگو و کج‌تاب خواند و بيان کرد: مقام معظم رهبري ويژگي‌هاي دشمن را براي ملت ايران بيان فرمودند.
وي با تأکيد بر اين که غرب به تعهد در قبال ايران خود عمل نکرده است، خاطرنشان کرد: طرف غربي در توافق ژنو متعهد شده بود صنعت هسته‌اي ايران را به رسميت بشناسد اما به وعده خود عمل نکرده است.
احمدي‌روشن خواستار استفاده از سانتريفيوژ‌هاي نسل جديد در صنعت هسته‌اي کشور شد و گفت: طرف مقابل ما را اجبار مي‌کند از ماشين‌هاي نسل قديم استفاده کنيم.
پدر شهيد احمدي‌روشن بر تبعيت از رهنمودهاي مقام معظم رهبري تاکيد کرد و يادآور شد: رهبر معظم انقلاب به دليل شناخت عميق از دشمنان دغدغه دارد.
وي با اشاره به اين که مذاکره‌کنندگان هسته‌اي ايران اسوه ملت هستند، اظهار کرد: تيم مذاکره‌کننده از دين و شرافت مردم ايران حفاظت مي‌کند.
احمدي‌روشن به تجمع مردمي به منظور بيان مطالبات جامعه به مسوولان اشاره کرد و افزود: مردم مي‌خواهند خط دشمن را ترسيم کنند تا به دشمن باج داده نشود.
پدر شهيد احمدي‌روشن با بيان اين که نبايد چوب حراج به انرژي هسته‌اي ايران زده شود، تصريح کرد: ملت ايران با تقديم شهداي بسيار زير بار استکبار جهاني نمي‌رود و زورگويي دشمنان را برنمي‌تابد.
وي بر ضرورت حمايت از تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي ايران تأکيد کرد و گفت: تيم مذاکره‌کننده طرف مقابل را تا در جهنم همراهي کند و آنها را به جهنم بيندازد و برگردد.
احمدي‌روشن با اشاره به اين که خط قرمزها را مقام معظم رهبري ترسيم کرده است، بيان کرد: فرمايش رهبر معظم انقلاب براي مسوولان فصل‌الخطاب است.
پدر شهيد احمدي‌روشن در پايان خواستار هوشياري مسئولان در مذاکرات هسته‌اي شد و اظهار کرد: ملت ايران نسبت به طرف مقابل دغدغه دارد و به آن ها خوشبين نيست.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن