تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804223599




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبايد تفکرات سياسي و جناحي را در پيشرفت استان دخالت دهيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۱ب.ظ)
نبايد تفکرات سياسي و جناحي را در پيشرفت استان دخالت دهيم موج - خرم آباد - نماينده ولي‌ فقيه در استان لرستان گفت: نبايد تفکرات سياسي و جناحي را در پيشرفت استان دخالت دهيم.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، سه‌شنبه، 12 خرداد، در ديدار با مجمع نمايندگان استان لرستان در مجلس شوراي اسلامي، ضمن تبريک اعياد شعبانيه و تسليت سالروز رحلت امام خميني(ره)، گفت: اگر به دغدغه‌ها و راه‌کارهاي نمايندگان مجلس توجه شود شاهد پيشرفت استان خواهيم بود.
وي با اشاره به اين‌که ما انتظار ظهور امام زمان(عج)، دولت کريمه و آينده درخشان را داريم، اظهار کرد: براساس دعايي که امام زمان(عج) گفته است دولت کريمه دولتي است که در آن عزت اسلام و مسلمانان و همچنين ذلت و خاري منافقين ديده شده است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با بيان اين‌که به نظرمي‌رسد همه آن‌چه را که انسان تصور، تلاش، کوشش و فعاليت مي‌کند بايد به اين دو ويژگي منتهي شود، تصريح کرد: برنامه‌هاي ما بايد باعث عزت و سربلندي مسلمانان و ذلت و خواري منافقين و مستکبرين شود.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که ما نيز در برابر اين دولت کريمه وظايفي داريم که بايد انجام دهيم، خاطرنشان کرد: ما در اين راستا دو وظيفه بزرگ داريم که يکي از آن‌ها اين است که مردم را به‌ سوي خداوند دعوت کند؛ چراکه اگر مردم را به‌سوي خداوند دعوت کنيم همه مسائل حل مي‌شود و اگر مردم را به‌ سوي منافع خود دعوت کنيم مانند اين است که کاري انجام نداده‌ايم.
وي با بيان اين‌که مسوولان و دست ‌ندرکاران بايد مردم را به سوي خداوند بخوانند، عنوان کرد: بزرگي در اختيار خداوند است پس دعوت مردم به‌سمت خداوند نيز باعث عزت و بزرگي آن‌ها مي‌شود.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، ادامه داد: ما بايد مردم را به‌ سوي خداوند دعوت کنيم و از او بخواهيم ما را جلودار و رهبر مردم و امام پيشوايان قرار بدهد.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که به برکت امام راحل(ره) و انقلاب اسلامي مردم ايران جلودار محرومين هستند، اظهار کرد: مردم ما رهبران و الگو دنيا هستند.
وي بيان کرد: همان‌طور که قيام امام حسين(ع) به‌عنوان الگو مطرح شده است و انقلاب اسلامي با الهام گرفتن از اين قيام بود امروز نيز مردم و انقلاب اسلامي در دنيا الگو شده است و اگر جايي ديگر در جهان اقداماتي انجام مي‎شود برگرفته از انقلاب است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، تصريح کرد: امروزه انقلاب اسلامي به مرحله‌اي از کمال رسيده است که خواه و ناخواه رهبري مردم منطقه و دنيا را در دست گرفته است.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان با اشاره به اين‌که جمهوري اسلامي استکبار جهاني و آمريکا را به حضور در پشت ميز مذاکره مجبور کرده است، عنوان کرد: رئيس جمهور آمريکا همواره مي‌گويد سه گزينه روي ميز است که عبارتند از گزينه نظامي که ايران در 8 سال جنگ تحميلي نشان داده است که از خاک خود دفاع مي‌کند.
وي، افزود: دومين گزينه شدت دادن به تحريم‌ها است که طي اين 37 سال ايران نشان داده است که از اين تحريم‌ها به‌عنوان فرصت استفاده کرده و ديگري مذاکره است که با اين اوضاع پيش آمده مجبور به مذاکره با ايران هستيم.
حجت‌الاسلام ميرعمادي، با بيان اين‌که غرب و استکبار جهاني از بين برنده بشر است، تصريح کرد: انقلاب اسلامي منادي عدالت، حق‌طلبي، آزادي، اسلام، کرامت و عزت است که همه اين‌ها از انفاس امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري است.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان با اشاره به جايگاه مجلس و نقش نمايندگان در کشور اسلامي، عنوان کرد: اگر ما مقداري تدبر داشته باشيم پي مي‌بريم که مجلس در رأس امور است و اگر نبود معلوم نمي‌شد که سرنوشت کشور چگونه مي‌شد.
وي با اشاره به اين‌که نمايندگان مجلس نهم داراي مواضع مثبت، روشن، شفاف و قاطع هستند که از نقاط قوت آن‌هاست، اظهار کرد: لرستان مردم ولايت‌مداري دارد و نمايندگان آن‌ها نيز بايد اين‎گونه باشد؛ چراکه در غير اين صورت در حق اين مردم ظلم شده است.
حجت‌اسلام ميرعمادي، با بيان اين‌که مي‌توان عملکرد نمايندگان را در از دو حهت مورد بررسي قرار داد، ادامه داد: يکي عملکرد فردي و در حوزه انتخابي است و ديگري عملکرد جمعي و استاني است، که از نظر عملکرد فردي داراي فعاليت خوب و چشم‌گيري هستند اما از نظر فعاليت و عملکرد جمعي به مطالعه بيشتر نياز دارند.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان، با اشاره به اين‌که نمايندگان بايد مشکلات حوزه خود را انعکاس دهند، عنوان کرد: نمايندگان بايد با دوري از تنش‌هاي سياسي به فکر وحدت، همدلي و تعامل باشند.
وي با بيان اين‌که نمايندگان مي‌توانند از جايگاه نظارتي خود براي پيشرفت استان استفاده کنند، تصريح کرد: مجلس با تلاش بيشتر در اين حوزه مي‌تواند از انحراف تسهيلات جلوگيري کند.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با اشاره به اين‌که ما بايد به‌دنبال توانمند کردن افراد باشيم، اظهار کرد: متأسفانه در استان لرستان به‌دنبال اين نيستيم که افراد توانمند را تقويت کنيم بلکه به‌دنبال ضعيف کردن آن‌ها هستيم که کار اشتباهي است.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان با اشاره به اين‎که دستگاه‌هاي اداري استان آن‌طور که بايد عظم بر پيشرفت استان ندارند، خاطرنشان کرد: ما نبايد تفکرات سياسي و جناحي را در پيشرفت استان دخالت دهيم چراکه يکي از موانع عمده بر سر راه پيشرفت استان اين است که مسئولان تفکرات حزبي و جناحي را در کار خود دخالت مي‌دهند.
وي با بيان اين‌که ما بايد در جذب و نگه‌داري سرمايه‌گذاران تلاش کنيم، اذعان کرد: همه ما وظيفه داريم که فرهنگ کار، مطالبه‌گري و مشارکت را در مردم بالا ببريم.
حجت‌الاسلام ميرعمادي با اشاره به اين‌که استان لرستان در حال حاضر 17 امام جمعه دارد، اظهار کرد: 13 مصلي در سطح استان در حال ساخت است و پنج شهر مؤمن‌آباد ازنا، چالان چولان، طرهان، فيروزآباد و شول‌آباد نيز امام جمعه ندارند.
نماينده ولي‌فقيه در استان لرستان در پايان تأکيد کرد: اميدوار است که نيات خير و اخلاص نمايندگان نتيجه و ثمره خود را نشان دهد که مردم نيز طعم شيرين خدمت آن‌ها را بچشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن