تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جانشین فرمانده ناحیه بسیج بروجرد خبر داد اعزام 1500 زائر بروجردی به مرقد مطهر امام راحل


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: جانشین فرمانده ناحیه بسیج بروجرد خبر داد
اعزام 1500 زائر بروجردی به مرقد مطهر امام راحل
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد از اعزام یک هزار و 500 زائر بروجردی به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعزام 1500 زائر بروجردی به مرقد مطهر امام راحل



شجاع معظمی گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، اظهار داشت: با توجه به کافی نبودن تعداد اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی برون شهری شهرستان بروجرد 30 دستگاه اتوبوس به منظور این اعزام آماده شده است.
وی خاطر نشان کرد: در شهرستان بروجرد از نیمه اول اردیبهشت امسال جلسات و کمیته‎های ده گانه‎ای با حضور همه مسئولان به این منظور برگزار شده است.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد با بیان اینکه سهمیه اختصاص داده شده به این شهرستان در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) یک هزار و 800 نفر بوده است، عنوان کرد: بنا به دلایل گفته شده از این میزان یک هزار و 500 زائر به حرم ملکوتی معمار کبیر انقلاب اعزام می‎شوند.
معظمی گودرزی ادامه داد: نحوه فراخوانی به منظور ثبت نام افراد در قالب کاروان اعزامی از طریق پایگاه‌‏های مقاومت و رسانه‏‌های محلی این شهرستان صورت گرفته است.   
وی با اشاره به استقبال بالای شهروندان بروجردی برای ثبت نام و حضور در این کاروان‌ها، اظهار کرد: همه اقشار مردم اعم از دانشجویان، دانش‌آموزان، بسیجیان، خانواده‌های معظم شهدا و دیگر اقشار مردم در این کاروان‌ها حضور دارند.
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد خاطر نشان کرد: یک دستگاه آمبولانس به منظور ارائه خدمات پزشکی اورژانسی این کاروان را همراهی می‌کند، همچنین تمام امکانات امنیتی، تغذیه‌ای و اسکان برای این کاروان مهیا شده‌ است.
معظمی اضافه کرد: این کاروان رأس ساعت 11 شب چهارشنبه به مرقد امام خمینی(ره) اعزام و روز پنجشنبه پس از اتمام سخنرانی مقام معظم رهبری به شهرستان بروجرد بر‌می‌گردد.
وی با بیان اینکه اتوبوس‌های در نظر گرفته شده، برای این کاروان از لحاظ ایمنی و فنی در سطح خوبی هستند، عنوان کرد: تمام امکانات مورد نیاز این اتوبوس‌ها پیش‌بینی شده و رانندگان آنها نیز از همه لحاظ توجیه شده‌اند.        
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد یادآور شد: بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همه ساله برای مردم ایران یادآور تکریم و تعظیم مردی است که با قیام شجاعانه خود علیه طاغوت شرق و غرب عظمت اسلام و ایران را بر سر زبان سایر ملت‌ها انداخت.
وی خاطرنشان کرد: همه ساله در روز سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) کاروان‌هایی از سراسر کشور به مرقد امام راحل اعزام می‌شود.
انتهای پیام/85013/ت30

94/03/12 - 16:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن