تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803897019




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد، بيکاري و فقر مردم را نبايد قرباني دعواهاي سياسي خود کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۸ب.ظ)
اقتصاد، بيکاري و فقر مردم را نبايد قرباني دعواهاي سياسي خود کنيم موج - خرم آباد - منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي گفت: اقتصاد، بيکاري و فقر مردم را نبايد قرباني دعواهاي سياسي خود کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم آقامحمدي، منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي، سه‌شنبه، 12 خرداد، در ديدار مجمع نمايندگان استان لرستان با نماينده ولي‌فقيه در استان، ضمن تبريک اعياد شعبانيه و تسليت سالروز رحلت امام خميني(ره)، گفت: در جامعه امروزي هرکس هرچه دارد از امام راحل(ره) دارد و اگر کسي به‌ويژه مسوولان در اين مملکت به جايي رسيده است به برکت وجود امام خميني(ره) است.
وي ادامه داد: انقلاب اسلامي بايد در چارچوب تفکري امام خميني (ره) مانده و حرکت کند و در مسير حرکت اعتقادات شيعي حرکت کند.
آقامحمدي با اشاره به اين‎که از 1400 سال پيش تاکنون که غيبت امام زمان(عج) شروع شده است جامعه اسلامي در هر زماني يک ولي‌ فقيه براي اجراي امور داشته است، عنوان کرد: هرکس بخواهد به‌غير از اين فکر کند خودي و پيرو ولي‌فقيه نيست.
نماينده مردم خرم‌آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي، با اشاره به اين‌که خودي کسي است که در جهت مرام و تفکر امام خميني(ره) حرکت کند چراکه عزت، سربلندي و غرور ما در اين است پيرو امام بوده و در خط رهبري حرکت کنيم، عنوان کرد: اين‌که ما به‌عنوان يک کشور مهم در سطح جهان مطرح هستيم و ابرقدرت‌هايي مانند آمريکا، آلمان، فرانسه، انگليس و ديگر کشورهاي معاند با نظام در قالب اين کشورها با ما صحبت مي‌کنند همه به برکت تفکر اسلام ناب است و اين را بايد بدانيم که اگر امام (ره) و انقلاب نبود ما الان هيچ نبوديم و از نظر سياسي جايگاهي نداشتيم.
وي بيان کرد: اگر شکرگزار اين نعمت بزرگ نباشيم به کساني‌که اين جايگاه را به ما دادند جفا کرده‌ايم.
آقامحمدي با اشاره به اين‌که نمايندگان استان لرستان در مجلس نهم تلاش کرده‌اند که حرکتي متفاوت با شيوه‌هاي دوره‌هاي گذشته را در پيش بگيرد، تصريح کرد: زماني‌ که ادارات به‌ جاي حل مشکلات مردم آن‌ها را به دفاتر نمايندگان مجلس ارجاع مي‌دهند فرصت فکر کردن در سطح کلان را از نمايندگان مجلس مي‌گيرد.
نماينده مردم خرم‌آباد در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: البته ما نبايد فراموش کنيم که با پشتوانه مردم به مجلس راه يافته‌ايم و بايد در جهت رفع مشکلات آن‌ها تمام تلاش خود را انجام دهيم.
وي با اشاره به اين‌که اشتغال و ساماندهي يک کار اجرايي است که وظيفه دستگاه‌هاي اجرايي است، اظهار کرد: مجلس وظيفه دارد که لايحه بودجه را به بهترين نوع تصويب کرده و منابع را در اختيار دولت بگذارد که قوه مجريه بتواند کار انجام دهد.
آقامحمدي با اشاره به مرتب بودن پروازهاي فرودگاه خرم‌آباد، ادامه داد: هيچ زماني نبوده است که فرودگاه خرم‌آباد براي 6 ماه متوالي پرواز داشته باشد که اين‌کار نيز با زحمات و همدلي همه مسوولان انجام شد.
منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين‌که نمايندگان لرستان با بالا بردن شمشير استيضاح حرکت کرده‌ است، عنوان کرد: نمايندگان به‌ دنبال انجام کارهاي کلان در حوزه‌هاي انتخابي خود هستند و هر جا لازم باشد همه در کنار يکديگر هستيم.
وي با اشاره به رويکرد اقتصادي مجلس نهم، تصريح کرد: رويکرد ما در مجلس نهم در رفع موانع توليد، اجراي اقتصاد مقاومتي و توجه به مناطق محروم بوده است، به‌طوري‌که پس از گذشت سال‌ها از تصويب ماده 180 سابقه نداشته است که استاني محروم مانند لرستان 20 ميليارد تومان از اين ماده به خود اختصاص دهد که سهم ما از ماده 180 حدود 270 ميليارد تومان است که از بودجه عمراني استان بيشتر است.
آقامحمدي با اشاره به اين‌که افزايش بودجه استان نسبت به سال گذشته و ساير استان‌ها چشم‌گير بوده است، اظهار کرد: ما در اين مشکلات زيادي داريم که عمده آن اين است که در بين مسوولان مرکزي اداره‌اي براي اين‌که لرستان را به‌صورت اورژانسي از اين وضعيت خارج کند ديده نمي‌شود.
منتخب مردم خرم‌آباد و دوره چگني در مجلس شوراي اسلامي، با بيان اين‌که ما نبايد دعواهاي سياسي را از مسائل اجتماعي جدا کنيم، عنوان کرد: استانداري لرستان، نمايندگان مجلس و مديران اجرايي با حمايت نماينده ولي‌فقيه در استان همه بايد در يک جهت حرکت کنيم که بتوانيم به نتيجه برسيم؛ چراکه هيچ‌کاري انجام نشده مگر اين‌که نمايندگان و مسوولان اجرايي باهم باشند.
وي ادامه داد: نمايندگان مجلس و رئيس دستگاه اجرايي در استان هرجا با هم بوده‌اند موفق شده‌ و نتيجه گرفته‌اند و هرجايي که با يکديگر هماهنگ نبوده‌اند موفقيت کسب نکرده‌اند.
آقامحمدي با بيان اين‌که همه ما بايد با يکديگر حرکت کرده و اقتصاد، بيکاري و فقر مردم را نبايد قرباني دعواهاي سياسي خود کنيم، تصريح کرد: مقام معظم رهبري فعاليت‌هاي مجلس را در دو بعد اقتصادي و امور خارجي تأييد کرده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن