تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819217162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصويب بودجه 4 رشته ورزشي باشگاه فرهنگي-ورزشي شهرداري اراک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۷ب.ظ)
تصويب بودجه 4 رشته ورزشي باشگاه فرهنگي-ورزشي شهرداري اراک موج - اراک - بودجه چهار رشته ورزشي باشگاه فرهنگي-ورزشي شهرداري اراک در صحن علني شوراي اسلامي اين کلانشهر به تصويب رسيد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، در اين نشست بودجه رشته ورزشي سپک تاکرا با 800 ميليون ريال، واليبال با پنج ميليارد ريال، پينگ پنگ با 200 ميليون ريال و ورزش جانبازان و معلولان با يک ميليارد و 100 ميليون ريال مصوب شد.
در نشست صحن علني شوراي اسلامي کلانشهر اراک بودجه شش رشته ورزشي ديگر باشگاه فرهنگي-ورزشي شهرداري اراک شامل فوتبال، هاکي، هندبال، بسکتبال، کاراته و تکواندو باشگاه فرهنگي-ورزشي شهرداري اراک مورد بحث و بررسي قرار گرفت، اما؛ مشمول موافق شورا نشد و براي بررسي مجدد به کميسيون تلفيقي برنامه، بودجه، فرهنگي و ورزشي برگشت داده شد.
همچنين خريد يک دستگاه اتوبوس به مبلغ شش ميليارد ريال براي تيم هاي ورزشي باشگاه فرهنگي-ورزشي شهرداري اراک به تصويب شوراي اسلامي کلانشهر اراک نرسيد و به کميسيون تلفيقي برنامه، بودجه، فرهنگي و ورزشي اين شورا ارجاع شد.
رئيس شوراي اسلامي کلانشهر اراک در اين نشست گفت: رئيس کميسيون هاي تخصصي اين شورا در راستاي بودجه و برنامه هاي پيش بيني شده گام هاي بلندي بردارند و از برنامه هاي حاشيه اي و دستور کارهاي غير ضروري پرهيز کنند.
کيومرث محمودي افزود: در کميسيون هاي مختلف شورا بايد سياست هاي کلي تبصره بودجه و پيگيري مصوبات نشست ها با جديت دنبال شود.
وي بيان کرد: 60 درصد بودجه امسال شهرداري اراک بر اساس اوراق مشارکت و تسهيلات در نظر گرفته شده که تحقق اين امر نيازمند تلاش و پيگيري هاي جدي و شبانه روزي دارد.
رئيس شوراي اسلامي کلانشهر اراک به تصويب سازمان تفضيلي شهرداري اراک اشاره کرد و گفت: با تصويب اين مهم از سوي وزارت کشور تکليف چارت و الگوي سازماني شهرداري اراک مشخص شده که به جز آتش نشاني ساير بخش هاي اين نهاد بايد به ازاي هر يک هزار نفر جمعيت دو نفر پرسنل داشته باشد.
ايجاد کارگروه مستقل فضاي سبز در کميسيون خدمات شهري، نصب نماد نيروي دريايي راهبردي ارتش جمهوري اسلامي ايران ميدان صنعت و نامگذاري ميدان انقلاب تا پل محيط زيست به نام شهداي نيروي دريايي نداجا و مخالفت با درخواست دانشگاه صنعتي اراک در خصوص تامين بخشي از هزينه هاي احداث مسجد در محل اين دانشگاه، از ديگر مصوبات اين نشست بود.
اجراي طرح سراي محله در منطقه سنجان و کوي امام علي (ع) و استقرار ايستگاه مطالعه در شهرداري مرکز و شهرداري هاي مناطق از ديگر مصوبات صحن علني شوراي اسلامي کلانشهر اراک بود.
شهر اراک با قدمت بيش از 200 سال توسط يوسف خان گرجي بنا شده و سال گذشته با الحاق مناطق سنجان و کرهرود به کلانشهر تبديل شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن