تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803987843




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان‌های حقوق‌بشری ابزارهای سیاسی غرب هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فینیان کانینگهام:
سازمان‌های حقوق‌بشری ابزارهای سیاسی غرب هستند
کارشناس مطرح امور بین‌الملل از بلفاست ایرلند بااشاره به جانب‌داری سازمان‌های حقوق‌بشری گفت: این سازمان‌ها تنها ابزارهای سیاسی دولت‌های غربی هستند و به‌همین‌خاطر کمترین توجهی به موضوع قربانیان ترور در ایران نمی‌کنند.

سازمان‌های حقوق‌بشری ابزارهای سیاسی غرب هستند
به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دومین کنگره بین‌المللی 17000 شهید ترور، "فینیان کانینگهام" کارشناس مطرح امور بین‌الملل از بلفاست ایرلند گفت: تروریسم غربی علیه مردم ایران را بایستی در بستر انقلاب ایران در سال 1357 و سرنگونی رژیم دست‌‌نشانده غرب بررسی کرد.
 
وی افزود: از آن زمان که منافع استراتژیک غرب در خاورمیانه با شکست مواجه شد، قدرت‌های غربی و هم‌پیمانان آنان در منطقه برآن شدند که از مردم ایران انتقام بگیرند تا بلکه بتوانند کشور را به شکل سابق خود همچنان وابسته به غرب درآورند.
 
نویسنده روزنامه برخط ان‌اس‌ان‌بی‌سی بااشاره به تلاش 36ساله آمریکایی‌ها، غربی‌ها و متحدان منطقه‌ای آن‌ها برای سرنگونی دولت ایران گفت: ایران از سال 1357تاکنون متحمل حملات جنگ مخفی آمریکا با حمایت متحدان اروپایی آن، رژیم اسرائیل و دیکتاتوری‌های عرب خلیج فارس بوده است.
 
وی این حملات علیه ایران را در قالب‌های گوناگونی از قبیل تحریم‌های شدید اقتصادی و دیپلماتیک با هدف ایجاد فشار و سختی‌های اجتماعی بر تمام ملت ایران و دروغ‌پراکنی بی‌امان دولت‌ها و رسانه‌های جریان اصلی در غرب باهدف بدنام کردن، تحریف و جنایتکار قلمدادکردن ایران توصیف کرد.
 
کانینگهام حمایت از گروه‌های تروریستی ضدایرانی ازقبیل گروه‌های تروریستی منافقین و جندالله را نمود دیگری از دشمنی آمریکا با ایران دانست و تأکید کرد: بر کسی پوشیده نیست که آمریکا و متحدانش از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند که هیچ ابایی از کشتن شهروندان بی‌گناه ایرانی ندارند.
 
این روزنامه‌نگار ایرلندی ضمن اشاره به رفتار جانب‌دارانه سازمان‌های بین‌المللی حقوق‌بشری ادامه داد: گروه‌های حقوق بشری مستقر در غرب ازقبیل دیده‌بان حقوق بشر و عفو بین‌الملل تقریباً هیچ گزارشی از تروریسم دولتی غرب علیه ایران ارائه نکرده‌اند.
 
وی ادامه داد: آمار 17000 قربانی ترور در ایران در چهاردهه گذشته به‌نسبت جمعیت این کشور برابر است با بیش از 65000 نفر از مردم آمریکا، اگر چنین حملات تروریستی در آمریکا رخ می‌داد. مطمئن باشید در این صورت گروه‌های حقوق بشری مستقر در غرب به‌طور مفصل به تحقیقات، جمع‌آوری اسناد و مدارک، تبلیغات و محکومیت هر قدرت خارجی می‌پرداختند که چنین اقدام‌های تروریستی فرضی در خاک آمریکا را حمایت کرده است.
 
فینیان کانینگهام افزود: این دوگانگی و فقدان نگرانی بابت 17000قربانی تروریسم دولتی غرب در ایران در میان گروه‌های حقوق‌بشری غربی نشان می‌دهد که این گروه‌ها بی‌طرف نیستند و درحقیقت تنها ابزار‌های سیاسی هستند که غالباً نقش ترویج منافع ژئوپولیتیک و تبلیغاتی دولت‌هایشان را بازی می‌کنند.
 
وی افزود: یک تذکر شرم‌آور دیگر هم متوجه رسانه‌های جریان اصلی غرب است که اینگونه مسائل را به‌کلی نادید می‌گیرند. می‌توان تصور کرد اگر چنین وقایعی در آمریکا یا یک کشور اروپایی رخ می‌داد چه تیترهای آتشین و پوشش بیش‌ازاندازه‌ای از این وقایع می‌کردند.
 
کارشناس ایرلندی امور بین‌الملل همچنین به بی‌توجهی سازمان ملل به موضوع تروریسم دولتی غرب علیه ایران اشاره کرد و گفت: سازمان ملل هم به‌طور فضاحت‌باری نه به این موضوع توجه کرد و نه آن را محکوم نمود.
 
کانینگهام در ادامه گفت: کنگره 17000 شهید ترور در کشور توجه جهانیان را به موضوع تروریسم دولتی غرب در ایران جلب می‌کند.
 
وی افزود: باید آلام خانواده‌های 17000قربانی ترور  مورد توجه قرار گیرد و عوامل و سازمان‌دهندگان این ترورها بایستی در دادگاه‌های بین‌المللی تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.
 
وی تأکید کرد: دنیا باید عمق مصائبی که بر ایران رفته به‌علاوه نقض سیستماتیک حقوق بین‌الملل توسط دولت‌های غربی و رژیم‌های دست‌نشانده‌شان در منطقه و با استفاده از شبکه‌های تروریستی مستقر در این کشور را بداند.
 
فینیان کانینگهام خاطرنشان کرد که افکار عمومی غرب درخصوص میزان وحشتناک تروریسم دولتی غرب علیه ملت ایران در طی چهار دهه اخیر با یک خلأ مواجه است و درواقع بسیاری از شهروندان غربی از کشتارهای جمعی دولت‌های منتخب و دستگاه‌های نظامی مخفیشان در ایران مطلع نیستند.
 
وی در انتها افزود: افزایش آگاهی عمومی از این دخالت‌های نفرت‌انگیز غرب در ایران، کمک می‌کند که این جرائم از دیدگاه اخلاقی و سیاسی نپذیرفتنی شود.
 
 انتهای پیام//




اخبار مرتبط

منافقین ابزاری برای جاسوسی در دست آمریکا و اسرائیل هستند
ملت ایران تروریسم را در نطفه خفه می‌کند
ایران برای مبارزه با تروریسم بهای گزافی می‌پردازد




۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن