تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه: رژیم آل‌سعود محصولی از غرب است/مجموعه اندیشه وهابیت مشروعیت آل‌سعود را تضمین کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه:
رژیم آل‌سعود محصولی از غرب است/مجموعه اندیشه وهابیت مشروعیت آل‌سعود را تضمین کرده است
رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه با بیان اینکه رژیم آل‌سعود محصولی از غرب است، گفت: مجموعه اندیشه وهابیت مشروعیت آل‌سعود را تضمین کرده است.

خبرگزاری فارس: رژیم آل‌سعود محصولی از غرب است/مجموعه اندیشه وهابیت مشروعیت آل‌سعود را تضمین کرده است



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار عباسعلی فرزندی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: نگاهی گذرا به مناسبت روز پاسدار و نقش پاسداران در دفاع از انقلاب اسلامی و وضعیت اجمالی از تحولات منطقه به عنوان حلقه‌ای از زنجیره مقاومت اسلامی از مباحث امروز ماست.

وی ادامه داد: مشهد در طول تاریخ پرورش‌دهنده جان‌نثاران و بزرگوارانی در حریم ولایت نظیر شهید هاشمی‌نژاد، کلاهدوز، صیاد شیرازی، کاوه، شوشتری و صدها هزار رزمنده‌ای بود که همواره برای دفاع از انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون نقش‌آفرینی کردند.
رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه خاطرنشان کرد: پاسداران انقلاب به‌ ویژه شهیدان سرافراز و سرداران این عرصه اسطوره‌های واقعی و حقیقی بوده‌اند، بنابراین سپاه پاسداران به همراه ملت ایران برای دفاع از کشور در طول این 36 سال درخشیده‌اند، با این دید تشکیل سپاه توسط امام راحل برای این بود یک ظرفیت دفاعی مقتدر و مردمی در حوزه‌های گوناگون از مرزهای ایران اسلامی شکل بگیرد.

سردار فرزندی تصریح کرد: در کنار جنبش مردمی، جریان‌های مردمی تشکیل شد که حزب‌الله لبنان نیز بخشی از ضلع این جبهه مقاومت بود، بنابراین امروز در شرایطی هستیم که بعضی از دولت‌ها با این جبهه‌ها مقابله می‌کنند، اما ضلع سومی هم به میدان آمده است که عبارت از گروه‌های تکفیری، اما با این دید جبهه انقلاب اسلامی را می‌بینیم که در کنار ملت‌های بی‌گناه به همراه جبهه مقاومت ایستاده است.
رئیس دانشکده علوم سیاسی و ارتباطات سپاه اضافه کرد: ما اگر در یک نگاه منطقی بخواهیم به مسائل امت اسلام بپردازیم چهار چالش خود را نشان می‌دهد که نخست تفرقه است، دوم تبعیت نکردن از رهبری واقعی است؛ امام راحل با کمک و عنایت خداوند متعال انقلاب اسلامی را پیروز کرد و شرایط برای انتشار ارزش‌های انقلابی در دنیا مهیا شد.

سردار فرزندی عنوان کرد: وزیر امور خارجه  آمریکا در زمان آزادسازی خرمشهر وارد منطقه شد و در کمال وقاحت گفت که آمده‌ایم ریشه ملت ایران را بخشکانیم؛ با این دید که ایران خواب آمریکا را بر هم زده است باید هم اینگونه حرف بزنند، بنابراین ما باید دشمن‌شناس و عرصه‌شناس باشیم.

وی تأکید کرد: عمق دشمنی در سینه دشمن موج می‌زند و با این دید امروز می‌بینید که امت اسلام با تفرقه روبرو است و در یک نگاه عمیق، سوریه دولتی بود که پس از پیروزی انقلاب اسلامی از ما حمایت و در دوران دفاع مقدس در کنار ملت ایران ایستاد.
این پژوهشگر و کارشناس مسائل منطقه‌ای، یادآور شد: امروز همه صاحب‌نظران می‌دانند نظامی که عربستان تشکیل داده است محصولی از غرب است و برپایی این نظام بر پایه مذهبی است، اما باطناً فرقه‌گرایانه است که مجموعه اندیشه وهابیت، مشروعیت آل‌سعود را تضمین کرده است، بنابراین مقابله با جبهه متحد اسلامی یکی از مأموریت‌های نظام سعودی است.
وی تصریح کرد: عربستان 10 سال است که با مردم مظلوم یمن مقابله می‌کند و راه‌اندازی جنگ را به نیابت از دشمنان در برنامه‌های خود قرار داده است و برای اینکه در تهاجم به یمن موفق شود در این سه سال اقداماتی انجام داده است.
سردار فرزندی بیان کرد: عربستان فضای جهانی را با بهره‌گیری از رسانه‌ها آماده کرد با این بهانه که برای دفاع از حرمین شریفین به یمن یوش برده است. انتهای پیام/3138/ذ40

94/03/01 - 13:46





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن