تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805037632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت ۱۰ ميليارد تومان منابع مالي از شفاف‌سازي صندوق به بازنشستگان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۵۴ب.ظ)
پرداخت ۱۰ ميليارد تومان منابع مالي از شفاف‌سازي صندوق به بازنشستگان موج - مديرعامل راه‌آهن با اشاره به شفاف‌سازي صورت گرفته در صندوق از شناسايي حدود ۱۰ ميليارد تومان منابع مالي خبر داد و گفت: اين رقم از شناسايي مانده حساب برخي پرسنل بازنشسته به دست آمد که اين منابع با احتساب سود به اين افراد پرداخت شده و مي‌شود
به گزارش خبرگزاري موج، محسن پورسيدآقايي مديرعامل راه‌آهن با بيان اينکه قرار گرفتن صندوق پس‌انداز در سراشيبي تا پيش از اين موجب بي‌اعتمادي کارکنان شده بود، گفت: هرچند در اين دوره صندوق آبستن مشکلات بود تلاش زيادي براي برگرداندن شرايط صندوق به حالت مطلوب صورت گرفت.
وي با اشاره به نبود هدايت واحدي براي شرکت‌هاي صندوق در دوره گذشته تصريح کرد: نکته‌اي قابل توجه آن بود که اين هدايت‌گري بدون دخالت در کار شرکت‌ها انجام شد.
مديرعامل راه‌آهن در خصوص موضوع عدم اعتماد کارکنان نسبت به صندوق پس‌انداز گفت: براي اين مورد در گذشته تعداد زيادي مراجعه‌کننده داشتيم، ولي؛ امروز اعتماد کارکنان به صندوق جلب شده و سود خوبي با بازنگري اساسنامه طي اين ۲ سال به پرسنل پرداخت شده است.
وي با بيان اينکه در دوره قبلي از منابع پرسنل نسبت به اعطاي وام اقدام مي‌شد تصريح کرد: در دوره جديد تلاش شد تا اعطاي وام به پرسنل به شکلي باشد که منابع ساير پرسنل درگير نشده و حقي از کسي ضايع نشود.
پورسيدآقايي شفاف‌سازي در صندوق را عاملي در جهت کشف حق از دست رفته پرسنل برشمرد و گفت: با شفاف‌سازي و شناسايي مانده حساب برخي پرسنل بازنشسته حدود ۱۰ ميليارد تومان منابع مالي به دست آمد که اين منابع با احتساب سود به اين افراد پرداخت شده و مي‌شود.
وي تصريح کرد: اگر اشتباهي در صندوق رخ دهد حقوق پرسنل ضايع مي‌شود و اين نشانگر مسووليت بيشتر افرادي است که در اين مجموعه فعاليت مي‌کنند.
مديرعامل راه‌آهن در ادامه با تشريح اقدامات انجام شده در صندوق افزود: هرچند اين صندوق ماهيت خصوصي ندارد و با مديريت دولتي اداره مي‌شود، اما؛ از آنجايي که صندوق، مجموعه‌اي اقتصادي است، بنابراين بايد سود مناسب و بلندمدتي را براي ذي نفعان ايجاد کند.
پورسيدآقايي در خصوص ورود شرکت‌هاي زيرمجموعه صندوق به بورس خاطرنشان کرد: ورود اين شرکت‌ها به بورس نتايج مثبت به همراه دارد، چراکه بورس محلي براي سنجش و محک زدن فعاليت‌هاي اين شرکت‌هاست، بنابراين بايد با اصلاح ساختارها زمينه ورود آن‌ها به بورس را مهيا کنيم.
همچنين در اين مراسم عباس حاجي فتحعلي‌ها مديرعامل سابق صندوق با بيان اينکه هر تغيير و تحولي پايه بهبود است، گفت: هر کسي بايد عملکرد خود را ارزيابي کند و اميد است که اين جابه جايي‌ها اثر مثبت داشته و در نهايت منجر به حرکت در مسير بهبود شده و سازمان را با مشکل مواجه نکنيم.
به گفته وي بازنگري اساسنامه، شفاف‌سازي حساب‌ها، ايجاد نگاه بنگاه اقتصادي نسبت به صندوق پس‌انداز و فرهنگ تفکر اقتصادي و همچنين پنهان نشدن کارآمدي صندوق از جمله فعاليت‌هاي صورت گرفته در اين دوره بوده است.
در ادامه اين مراسم عباس پور بصير، مديرعامل صندوق پس‌انداز راه‌آهن با بيان اينکه اهداف اوليه صندوق هيچ‌گاه نبايد فراموش شوند، گفت: اعتمادسازي براي ذي نفعان و شفاف‌سازي حساب‌ها در راستاي تحقق اهداف اصلي صندوق بوده که کار بسيار مهم و ارزشمندي است.
وي افزود: هيچ جدايي بين راه‌آهن و صندوق وجود ندارد و اميد است بتوانيم به اهداف جامه عمل بپوشانيم.
گفتني است؛ مراسم توديع و معارفه مديرعامل صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران با حضور مديرعامل راه‌آهن و اعضاي مجمع برگزار و در اين مراسم عباس پور بصير به عنوان سمت مديرعامل صندوق پس‌انداز کارکنان راه‌آهن ج.آ.آ معرفي شد.
در کارنامه کاري عباس پوربصير سوابقي همچون عضو هيات مديره، قائم‌مقام راه‌آهن و معاون راه‌آهن به چشم مي‌خورد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن