تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817306140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از پروژه های مهم پژوهشگاه مواد و انرژی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: رونمایی از پروژه های مهم پژوهشگاه مواد و انرژی استان‌ها > البرز - مراسم رونمایی از پروژه های مهم پژوهشگاه مواد و انرژی با حضور غلامحسین گودرزی معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور، فرماندار و شهردار فردیس و سید محمد مهدی هادوی ریاست سازمان برگزار شد.

مهدی لاهوتی خبرآنلاین - البرز: در ابتدای مراسم دکتر هادوی ریاست پژوهشگاه مواد و انرژی و مجری پروژه ضمن خوش آمد گویی و تبریک ایام شعبانیه بیان کرد: این پروژه ها نماد صنعت دانش بنیان است و در آن از فناوری های پیشرفته و تکنولوژی های جدید استفاده کرده ایم و هدف از اجرای این پروژه ها تبدیل علم و فناوری به نوآوری های جدید است.
وی ادامه داد: یکی از آرمان های ما عرضه کردن نوآوری های جدید به جامعه است تا مردم آن را از نزدیک لمس کنند و این طرح ها به دو عامل فشار فناوری به صورت یک محرک و کشش بازار بستگی دارد. که هر دوی آنها مکمل یکدیگرند و نقش مهمی در موفقیت پروژه ایفا می کنند.
هادوی افزود: این پروژه ها نماد همکاری صمیمانه در یک حضور ملی است که دارای 4 مرحله ساخت گوی، ساخت و طراحی ورق نقره آلیاژی جدید، پوشش بر سطح ورق های نقره ای نصب شده و پوشش آلیاژ نقره بر مس می باشد.
وی در ادامه از الزامات فنی گوی و ماسوره نقره ای که شامل جلای نقره ای، نقره به عنوان آنتی باکتریال، زیست سازگاری آلیاژ، استحکام کافی ، مقاومت به خوردگی و سیاه شدن می باشد سخن گفت.
هادوی بیان داشت: در اجرای این پروژه ها مجبور به انتخاب یک نوع روش پیشرفته ریخته گری که دارای دقت و تکرارپذیری بسیار بالا و دارای حداقل ضایعات است، شدیم. همچنین براقیت آن با توجه به آلیاژسازی جدید صورت گرفته که ما موفق به ثبت مالکیت معنوی آن شدیم.
وی در ادامه از مراحل تولید این آلیاژ سخن گفت و اظهار داشت: از این آلیاژ برای خیمه گاه حضرت عباس استفاده شده و تحقیقات ما در این زمینه در حال ادامه است.
هادوی همچنین افزود: در حال حاضر ما اولین محموله را برای ساخت خیمه گاه حضرت عباس به بوشهر تحویل دادیم و در حال حاضر تمام تلاش خود را بر روی پروژه دوم مستقر کرده ایم. وی در پایان ضمن تشکر از کارفرمایان و ناظران پروژه بیان کرد: خوشبختانه کارفرمایان این پروژه همکاری، نظارت و هدایت خوبی با ما داشتند و ما با 4 تیم مختلف روی این پروزه ها کار می کردیم که نتیجه های بدست آمده حاصل یک کار تیمی خوب بود و موجب اقتدار و اتحاد بیشتر پژوهشگاه خواهد شد و امیدواریم بیش از گذشته در خدمت مردم بزرگوار، متدین و مخلص کشور عزیزمان باشیم
در انتهای مراسم از 4 پروژه مهم و ارزشمند این پژوهشگاه بازدید به عمل آمد.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 11 خرداد 1394 - 14:15:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن