تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هنگام بى نيازى شكر مى گزارد و منافق هرگاه بى نياز شود طغيان مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819204812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترین چالش امروز جمهوری اسلامی ایران کارآمدی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: قاضی زاده هاشمی در نشست اطلاع رسانی دولت:
مهم‌ترین چالش امروز جمهوری اسلامی ایران کارآمدی است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسیاری از جوانان امروز که در روزهای انقلاب دوران کودکی را سپری می‌کردند متأثر از اندیشه های والای حضرت امام (ره)هستند.

مهم‌ترین چالش امروز جمهوری اسلامی ایران کارآمدی است
به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، "سید حسن قاضی‌زاده هاشمی" وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست اطلاع رسانی دولت که عصر امروز با حضور یادگار امام در حسینیه جماران برگزار شد گفت: خدا را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران که ثمره تلاش حضرت امام (ره)  است بعد از چند دهه متمادی همچنان سرافراز و قدرتمند در این بخش از جهان در راستای آرمان‌های ایشان و شهدای انقلاب اسلامی و تحت رهبری مقام معظم رهبری همچنان آن انوار نورانی را دنبال می‌کند و خوشحالم جمهوری اسلامی ایران با ریاست دکتر روحانی که یکی از عاشقان و دلدادگان اهداف آن عزیز در جهت خدمت به ملت شریف به کار گرفته‌اند.


وزیر بهداشت افزود: امام باور نصرت الهی از آن مؤمن است و توانست تعریف جدیدی از رابطه انسان با خدا در این بخش از جهان تعریف کند و ما شاهدیم که بسیاری از جوانان امروز که در روزهای انقلاب دوران کودکی را سپری می‌کردند متأثر از اندیشه های والای حضرت امام (ره)هستند اما متاسفانه افرادی هستند که تلاش می‌کنند که مردم را از دستاوردهای انقلاب ، نظام و دولت مأیوس کنند.


وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که مهم‌ترین چالش امروز جمهوری اسلامی ایران کارآمدی است.


هاشمی افزود: در بعد سیاست خارجی قدرت‌های بزرگی هستند که اسلام نورانی و رحمانی را به زشت‌ترین شکل معرفی کرده‌اند و  گروه های تکفیری آسیب‌های بسیاری را به دین اسلام وارد کرده‌اند.


وزیر بهداشت تاکید کرد: آن چه که می‌تواند این اقدامات را خنثی کند آن رفتاری است که در این سرزمین و زیر بیرق جمهوری اسلامی ایران بایستی از رحمانیت، مهربانی، احترام، رعایت حقوق شهروندی و مردم داری تعریف شود.


وی اضافه کرد: به نظر می‌رسد که در این مقطع کار سختی در پیش داریم و امیدواریم بخشی از آن صبری که حضرت امام (ره) در مقابل هجمه هایی نصیبش شد نصیب همه فرزندان این کشور به ویژه کسانی که در دولت تلاش می‌کنند و به خاطر ارادت قدیمی به ایشان آمدند شود زیرا آن‌ها می‌خواهند ثابت کنند که دولت و مجموعه اداره کنندگان کشور به وعده های یکه در بدو پیروزی انقلاب داده شده کارآمد هستند و می‌توانند مشکلات مردم را حل کنند.


هاشمی گفت: وقتی که انقلاب شد قرار بر این بود که معیشت مردم بهبود پیدا کند، اخلاق ترویج پیدا کندو آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد بنابراین چالش امروز کارآمدی نظام است.


وزیر بهداشت اظهار داشت: رئیس جمهور و همکاران ما تلاش می‌کنند برای این که نشان دهند که نظام کارآمد است ولی گاهی اوقات مورد نامهربانی‌هایی قرار می‌گیرند.


وی در پایان خاطر نشان کرد: ما در آستانه سی و ششمین سال ارتحال حضرت امام و به جماران آمدیم تا با شهدای انقلاب و امام بزرگوار بیعت کنیم و آرزو کنیم که در پرو رهنمود های مقام معظم رهبری دردی از مردم را کاهش دهیم.


انتهای پیام/








۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن