تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801491527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 25 درصدی شهریه مراکز پیش دبستانی در استان گلستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون آموزش ابتدایی خبر داد: افزایش 25 درصدی شهریه مراکز پیش دبستانی در استان گلستان خبرگزاری پانا: معاون اموزش ابتدایی اموزش و پرورش گفت: انتظار داریم امسال ۳۰ هزار نوآموز پیش از دبستان راجذب و اموزش دهیم.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد ساعت 23:16

به گزارش خبرگزاری پانا: فرج‌الله رزاقی خبر داد:شهریه پیش دبستانی های مستقل و غیر دولتی براساس نرم افزار شهریه ارسالی از وزارت تعیین خواهد شد و شهریه مراکز پیش دبستانی که از فضای مدارس دولتی استفاده می کنند طبق بند ۲ مصوبه جلسه ۱۸۷ شورای پیش دبستانی استان در شهرستان های گرگان و گنبد این ۲۵ درصد نباید بیشتر ۳۷۵ هزار تومان درسال باشد و در مناطق روستایی این دو شهرستان نباید بیشتر ۳۰۰ هزار تومان باشد . وی ادامه داد: در سایر شهرستان ها نیز این افزایش ۲۵ درصد نباید بیشتر ۳۲۰ هزار تومان باشد و در سایر روستا نیز بین۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان باشد.
فعالیت حوزه پیش دبستانی با مشارکت مردم معاون اموزش ابتدایی اموزش و پرورش گلستان گفت: امسال نیز همچون سال گذشته حوزه پیش از دبستان با مشارکت مردم فعال خواهد بود و کلیه مربیانی که از امور مشارکت های اداره کل اموزش و پرورش گلستان در مراکز دولتی و غیر دولتی مجوز دریافت کردند می توانند فعالیت خود را آغاز کنند. رزاقی افزود: افرادی از فضای مدارس ابتدایی استفاده می کنندبه تشکیل شرکت تعاونی اموزشی برابر با مقررات شرکت ها اسانامه تشکیل داده و فعالیت های خود را پیگیری کنند. ثبت نام نو آموزان در مراکز وبسته به آموزش و پرورش وی ضمن درخواست از خانواده مبنی بر ثبت نام فرزندان خود در دوره پیش از دبستان در مراکز دولتی و غیر دولتی وابسته به اموزش و پرورش اذعان کرد: نتایج سنجش نوآموزان در استان نشان می دهد نواموزانی که دوره پیش دبستانی خود را در مراکز وابسته به اموزش و پرورش گذراندن فعالیتهایشان بیش از سایر مراکزی که اقدام به آموزش پیش از دبستان دارند . این مقام مسئول با بیان اینکه نوآموزان سایر مراکز از نظر بازدهی و عملکرد و خزانه لغات و کارایی با اهداف آموزش و پررش بخصوص در کلاس اول ناهمخوان بودند، ادامه داد:انتظار است که در همه مراکز محتوا تهیه شده آموزش و پرورش در اختیار نو آموزان قرار گیرد. وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش بصورت متمرکز استانی اقدام به تهیه محتوا پیش دبستانی می کند خاطرنشان کرد: سایر ادارات مانند بهزیستی مجوز خود را از اموزش و پرورش دریافت کنند و مربیان آنها نیز باید آموزش های مد نظر این این نهاد آموزشی بگذرانند اما تا کنون این هماهنگی انجام نشده انتظار داریم وحدت و همدلی اتفاق بیفتد و تا وحدت رویه ای درموضوع پیش دبستانی داشته باشیم. معاون اموزش ابتدایی اموزش و پرورش افزود: انتظار داریم امسال ۳۰ هزار نوآموز پیش از دبستان راجذب و اموزش دهیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن