تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820723895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سراب آماده حمايت جدي از درياچه اروميه بوسيله آيش زمينهاي کشاورزي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۲۰:۳۰ب.ظ)
سراب آماده حمايت جدي از درياچه اروميه بوسيله آيش زمينهاي کشاورزي است موج -فرماندار شهرستان سراب گفت: مردم امروز بهتر از همه مسئولان مسائل و مشکلات شهرستان را بصورت کارشناسي نقد و احصا مي‌کنند و بنابراين تکليف ما در جلسات مهم عملاً، مرتفع ساختن اين مشکلات است و بايستي حاصل جلسات ما خروجي عملياتي داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، داود گرشاسبي در جلسه شوراي آب شهرستان سراب ابراز داشت: در قرن حاضر کليه کشورها با بحران کم آبي روبرو هستند و اکثر کشورهاي توسعه يافته به فکر صيانت آب هستند اما متاسفانه در ايران آب‌هاي سطحي و زيرزميني رو به زوال مي‌رود.
وي گفت: بايد براي حفظ منابع آبي فرهنگ نوع مصرف و ميزان مصرف آب را به مردم آموزش داد و يک تغيير نگرش کلي در زمينه مصرف آب ايجاد کرد.
گرشاسبي ادامه داد: با روند کنوني مصرف بي رويه آب و عدم رعايت الگوي صحيح مصرف اين عامل حيات بشري بدون شک در آينده نزديک شاهد جنگ آب بين کشورها خواهيم بود.
فرماندار شهرستان سراب در بخش ديگري از سخنان خود به طرح حمايت از درياچه اروميه پرداخت و گفت: ما آماده‌ايم تا در جهت حمايت از احياي درياچه اروميه در قبال حمايت مالي از کشاورزان شهرستان از محل اعتبارات تخصيص يافته به موضوع احياء درياچه اروميه زمين‌هاي زير کشت شهرستان سراب را به آيش فصلي ببريم و از کشاورزان بخواهيم که در سال جاري زمين‌هاي کشاورزي خود را کشت نکنند و اين مسئله مستلزم همکاري دولت و همت مسئولان ذيربط مي‌باشد در اين صورت تمام آب‌هاي مورد نياز براي کشاورزي سراب در طول يکسال به سمت درياچه اروميه هدايت خواهد شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن