تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812763415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشریح قیمت گذاری تجهیزات پزشکی/حوزه دندانپزشکی در اولویت تجهیزات پزشک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تشریح قیمت گذاری تجهیزات پزشکی/حوزه دندانپزشکی در اولویت تجهیزات پزشک مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزوات پزشکی سازمان غذا و دارو، گفت: تخمین زده می شود حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی سرمایه ای در مراکز درمانی کشور نصب است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد ساعت 19:06

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس سید حسین صفوی در مورد قیمت گذاری تجهیزات پزشکی اظهار داشت: پیرو اختیاری که هیئت دولت در سال گذشته به وزارت بهداشت داد کمیته قیمت گذاری تشکیل شد که در این کمیته قیمت تجهیزات پزشکی را مصوب می کنیم یعنی در واقع قیمت رسمی کشور در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی خواهد شد و در واقع تمامی اصناف، شرکت ها و توزیع کنندگان قانونا موظف به رعایت قیمت ها هستند.


وی به حوزه دندانپزشکی اشاره کرد و گفت: اقداماتی در این حوزه در حال انجام است که ایمپلنت ها، کامپوزیت ها، کیت های آزمایشگاهی و ملزوماتی که مردم بیشتر از آنها استفاده می کنند در اولویت قیمت گذاری هستند.


صفوی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه تجهیزات پزشکی وجود داشت نظارت بر توزیع تجهیزات پزشکی بود که اقدامی که در این زمینه انجام شده و در حال پیگیری است که حوزه دانشگاهی تقویت خواهد شد و نیروی نظارتی تربیت خواهد شد تا شبکه های نظارتی گسترده شود.


مدیر کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزوات پزشکی سازمان غذا و دارو در ادامه خاطر نشان کرد: در مورد بعضی ملزومات مثل دستکش ها و سرنگ ها در حال طراحی شبکه توزیع هستیم مشابه چیزی که در حوزه دارو وجود دارد.


صفوی گفت: یکی از اقدامات مثبتی که در حال پیگیری است، تامین کالا با رویکرد انتقال دانش فنی است که در این زمینه ۲۸ قلم کالا در حوزه تجهیزات سرمایه ای صورت گرفته که طرحی آماده شده تا همزمان با خرید، تکنولوژی آن محصول نیز انتقال داده شود.


وی افزود: یکی از حوزه های مهم و قابل اهمیت در حوزه تجهیزات پزشکی، نگهداشت و تعمیرات تجهیزات سرمایه ای است که تخمین زده می شود حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان تجهیزات پزشکی سرمایه ای در مراکز درمانی نصب هستند و باید برنامه ریزی هایی صورت بگیرد تا نگهداشت آنها به درستی صورت گیرد تا از آنها بهره برداری درستی داشت و طول عمر کافی داشته باشند که در این زمینه یکی از اقداماتی که در حال پیگیری و اجراست تهیه پلن هایی است که بودجه نگهداشت برخی از این تجهیزات سرمایه ای که در واقع برای مراکز درمانی درآمدزا هستند صرف نگهداشت و کالیبراسیون این تجهیزات شود که با این طرح عملا عمر تجهیزات طبیعی خواهد بود و در واقع استفاده بهینه تری از آنها صورت خواهد گرفت.


 


 

 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن