تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 28 فروردین 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1796350933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکذیب افزایش ۱۵ درصدی قیمت خودرو


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: تکذیب افزایش ۱۵ درصدی قیمت خودرو


شیوا گفت: باید خودروسازان داخلی کیفیت خود را افزایش داده و انتخاب های بیشتری برای تولید خود در نظر بگیرند. چینی ها خودروهایی می سازند که مردم از لحاظ ظاهری به آنها علاقه مندند اما کیفیتشان در حد کیفیت خودروی داخلی نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رضا شیوا در حاشیه همایش بیست و پنجمین همایش سالانه سیاست های پولی و ارزی افزود: افزایش نیافتن قیمت برای خودروسازان بهتر است چرا که بازار کشش لازم را ندارد.    

وی با اشاره به اینکه دستورالعمل قیمت گذاری خودرو تعیین شده است، تصریح کرد: شورای رقابت منتظرتصمیم گیری مجلس درمورد" رقابتی"  یا " غیررقابتی"  بودن بازار خودرو در این مورد است.

رئیس شورای رقابت تصریح کرد: در فرمول تعیین افزایش قیمت خودرو شورای نفت اگر کیفیت خودرو پائین باشد تولیدکننده جریمه خواهد شد و اگر کیفیت آن بهبود پیدا کند جایزه خواهد گرفت.   وی افزود: کیفیت خودرو رشد چندانی نداشته است و به خودروسازان توصیه می شود در کنار افزایش تولید، کیفیت را نیز بهبود بخشند.
رئیس شورای رقابت همچنین در پاسخ به این سوال که برابر ارزیابی شورای رقابت کیفیت کدام خودروها بالاتراست، گفت: طبق فرمول ما به نظر می رسد ایران خودرو به لحاظ کیفی نسبت به سایپا رشد بهتری داشته باشد.

رئیس شورای رقابت همچنین با بیان اینکه خودروی چینی در حال کسب سهم بیشتری از بازار خودروی کشور است، تصریح کرد: باید خودروسازان داخلی کیفیت خود را افزایش داده و انتخاب های بیشتری برای تولیدات خود در نظر بگیرند. چینی ها خودروهایی می سازند که مردم از لحاظ ظاهری به آنها علاقه مندند اما کیفیتشان در حد کیفیت خودروی داخلی نیست.   رئیس شورای رقابت با تکذیب افزایش 15 درصدی قیمت خودرو گفت: بازار کشش افزایش قیمت را ندارد و خودروسازان برای  افزایش کیفیت تلاش کنند.

شیوا همچنین درباره اینکه آیا قرار است قیمت گذاری خودروهای وارداتی نیز برعهده شورای رقابت  قرار بگیرد، گفت: چنین موضوع به صورت  رقابتی تعیین می شود.

وی همچنین درباره تاثیرگذاری توافق هسته ای بر قیمت خودرو گفت: توافق هسته ای روی کل صنعت تاثیر خواهد گذاشت چرا که نقل و انتقال پولی را آسان می کند؛ همچنین قطعه سازان کشورهای خوب که به علت تحریم ها می ترسیدند به ایران قطعه بفروشند نیز با ایران ارتباط پیدا می کنند و خودروسازان بیشتری نیز از خارج با ایران قرارداد می بندند.

رئیس شورای رقابت با تاکید براینکه مساله رقابتی بودن بازار خودرو نیازی به رایزنی با مجلس ندارد، تصریح کرد: شورای رقابت این مساله را از مجلس تقاضا کرده و منتظراست که توضیحات لازم را به شورا ارائه دهد.

شیوا همچنین تصریح کرد: در صورت توافق پیش بینی ما این است که خودروسازان خارجی بیشتر با خودروسازان داخلی قرارداد ببندند که این امر باعث می شود بازار خودروی داخلی از حالت غیررقابتی به رقابتی تبدیل شود.

رئیس شورای رقابت همچنین درباره تشکیل کمیته بانک و بیمه در شورای  رقابت گفت: کارگروه بیمه برای رسیدگی به مساله انحصار تشکیل شده است و در آینده کارگروه بانک نیز شکل خواهد گرفت. وی همچنین درباره پرونده 650 میلیون یورویی اظهار کرد: این پرونده در مرحله کارشناسی است و پس از آن در شورای رقابت  بررسی می شود.  
دانلود

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن