تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821167981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات و ويژگي‌هاي احداث راه‌آهن اهواز -انديمشک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۲۳ب.ظ)
جزئيات و ويژگي‌هاي احداث راه‌آهن اهواز -انديمشک موج-مديرکل راه‌آهن جنوب کشور با تشريح مزاياي احداث راه‌آهن اهواز-انديمشک گفت: در اين طرح دو ميليون و ۸۵۰ هزار مترمکعب عمليات زيرسازي، ۲۳۵ هزار قطعه تراورس، ۱۶ هزار و ۸۵۱ تن ريل با ۷۵ دستگاه ابنيه و ۷۰ دستگاه سوزن اجرايي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالکريم درويش زاده، مديرکل راه‌آهن جنوب کشور، درباره راه‌آهن اهواز-انديمشک گفت: عمليات اجرايي ساخت خط دوم اين مسير ريلي به طول ۱۴۰ کيلومتر با شرکت راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران است.
مديرکل راه‌آهن جنوب کشور با بيان اين که ساخت اين خط آهن موجب افرايش سير و حرکت، بازدهي بيشتر و افزايش سرعت حمل‌ونقل ريلي در استان خوزستان مي‌شود، افزود: ادامه اين خط ريلي به گلوگاه لرستان متصل مي‌شود و در آنجا با توجه به فراز و نشيب‌هاي مسير دچار محدوديت‌هاي خطوط ريلي هستيم، ولي وجود اين خط آهن در استان خوزستان به لحاظ جابه‌جايي مسافر و بار بسيار حائز اهميت و تأثيرگذار است.
وي با اشاره به وضعيت جابه‌جايي بار در استان خوزستان تأکيد کرد: يکي از اهداف ساخت اين خط ريلي جابه‌جايي بار در اين استان است به طوري که محصولات فولاد خوزستان به بندر امام خميني (ره) و کارخانه‌هاي فولادسازي و توليد نورد انتقال يابد، همچنين بخشي از سنگ‌آهن مورد نياز فولاد خوزستان از بندر امام وارد استان شود که قرار است اين خط باري انتقال سنگ‌آهن فولاد خوزستان را هم انجام دهد.
درويش زاده با بيان اينکه خط آهن اهواز- انديمشک داراي ۱۰ ايستگاه خواهد بود، گفت: در اين طرح دو ميليون و ۸۵۰ هزار مترمکعب عمليات زيرسازي، ۲۳۵ هزار قطعه تراورس، ۱۶ هزار و ۸۵۱ تن ريل با ۷۵ دستگاه ابنيه و ۷۰ دستگاه سوزن اجرايي مي‌شود.
اعتبار ساخت اين خط آهن دو هزار و ۴۰۰ ميليارد ريال بوده است.
مراسم کلنگ زني ساخت خط دوم راه‌آهن اهواز - انديمشک با حضور مديرعامل راه‌آهن، نماينده ولي‌فقيه و امام‌جمعه اهواز، حيدري نماينده مردم در مجلس خبرگان رهبري و امام‌جمعه موقت اهواز، نمايندگان مردم خوزستان در مجلس، معاونين استاندار، جمعي از مسوولان سران نظامي استان خوزستان و مديرکل راه‌آهن جنوب برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن