تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821014154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه وزش باد و بارش باران در شمال کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳ب.ظ)
کارشناس سازمان هواشناسي خبر داد: ادامه وزش باد و بارش باران در شمال کشور موج - کارشناس سازمان هواشناسي از ادامه وزش باد و بارش باران در شمال کشور و روند افزايش دما تا اواسط هفته جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، فريبا گودرزي، کارشناس سازمان هواشناسي، درباره وضعيت آب و هواي کشور در روزهاي آينده گفت: براي سه روز آينده در ساعاتي از بعدازظهر و اوايل شب در مناطقي از شمال غرب، غرب، دامنه‌هاي جنوبي البرز، دامنه‌هاي مرکزي زاگرس و سواحل درياي خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد را داريم. همين‌طور براي امشب در بخش‌هايي از شمال شرق کشور، خراسان شمالي و خراسان رضوي هم بارش‌هاي پراکنده رخ مي‌دهد.
وي ادامه داد: براي امشب، يکشنبه، ۱۰ خرداد، در مناطقي از دامنه‌هاي جنوبي البرز، مرکز، غرب و شمال کشور وزش باد رخ مي‌دهد که خيزش گرد و خاک و کاهش ديد و کيفيت هوا را به همراه دارد.
به گفته اين کارشناس هواشناسي، براي روز دوشنبه (۱۱ خرداد) آب‌هاي خزر مواج پيش‌بيني شده است.
گودرزي در ادامه از روند افزايش نسبي دماي هوا در کشور خبر داد و افزود: اين روند تا اواسط هفته جاري به جز سواحل درياي خزر ادامه دارد.
وي درباره شرايط جوي تهران توضيح داد: در تهران هم روند افزايش ابرها ادامه دارد و در ساعات بعدازظهر بارش پراکنده، گاهي رعد و برق و در پاره‌اي نقاط باد و گرد و خاک رخ مي‌دهد، حداکثر دماي امروز تهران ۳۵ درجه سانتي‌گراد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن