تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820896875




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي كريمي از حضور در تيم ملي محروم شد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: علي كريمي از حضور در تيم ملي محروم شد


فوتبال- همهشهري آنلاين:
علي كريمي بازيكن تيم ملي كشورمان به دليل "اظهارات غيرمسئولانه" تا اطلاع ثانوي از حضور در تيم ملي محروم شد.

به گزارش ايسنا مهدي تاج، سخنگوي فدراسيون فوتبال و رييس كميته‌ تيم‌هاي ملي با اعلام اين خبر گفت: در نشست روز دوشنبه 30 ارديبهشت هيات رييسه فدراسيون فوتبال و پس از بررسي اظهارات غير مسئولانه‌ علي كريمي، وي تا اطلاع ثانوي از حضور در تمرينات تيم ملي محروم شد.

تاج در پاسخ به اين سوال كه كريمي تا چه زماني در محروميت به سر خواهد برد، گفت: در رابطه با اظهارات اخير كريمي بايد با وي و علي دايي سرمربي تيم ملي صحبت كنيم و پس از آن تصميم نهايي گرفته خواهد شد.

فدراسيون خوب كار كرده است
سخنگوي فدراسيون فوتبال در اين رابطه ادامه داد: فدراسيون علي‌رغم محدوديت‌هايي كه داشته توانسته به نحو احسن كار كند. صعود تيم‌هاي ملي فوتسال و فوتبال ساحلي به جام جهاني نشانگر برنامه‌ريزي خوب فدراسيون فوتبال بوده است. انشاءالله تيم ملي فوتبال سومين تيمي خواهد بود كه به جام جهاني راه خواهد يافت.

وي با بيان اين كه صعود در پنج رده به جام جهاني هدف اصلي فدراسيون فوتبال است، ادامه داد: ليگ به بهترين شكل ممكن برگزار شد و درصدديم با برنامه‌ريزي اصولي ليگ فصل بعد را بهتر از امسال برگزار كنيم.

تدوين طرح جامع فراگير‌شدن فوتبال
سخنگوي فدراسيون فوتبال همچنين در رابطه با مصوبات نشست روز دوشنبه‌ي هيات رييسه به گفت: تدوين طرح جامع فراگير‌شدن فوتبال در سراسر كشور به تصويب رسيد و مقرر شد حداقل يك تيم به عنوان نماينده‌ي هر استان در يكي از رده‌هاي مسابقاتي ليگ برتر، دسته يك، دسته دو و دسته سه حضور داشته باشد.

تاج با بيان اين كه از اين پس رقابت‌هاي حذفي (پلي‌آف) نخواهيم داشت، گفت: سال آينده ليگ برتر با حضور 18 تيم برگزار خواهد شد كه در پايان چهار تيم پاياني ليگ برتر به دسته‌ي اول سقوط خواهند كرد و دو تيم نخست ليگ دسته‌ي يك نيز به ليگ برتر صعود خواهند كرد. اين موضوع در حد پيشنهاد و طرح است كه بايد به تصويب برسد.[ليگ نهم با شانزده تيم برگزار خواهد شد]

عضو هيات رييسه فدراسيون با اشاره به مصوبه‌ي سوم هيات رييسه گفت: در سال آينده از سوي سازمان تربيت بدني به چهار تيم نخست ليگ برتر و همچنين سه تيم نخست ليگ دسته يك و دسته‌ي دو جوايز ويژه‌اي اهدا خواهد شد.

حق پخش تلويزيوني
تاج همچنين درخصوص حق پخش تلويزيوني مسابقات گفت: با توجه به نظر صريح كنفدراسيون فوتبال آسيا صدا و سيما براي پخش مسابقات حتما بايد با فدراسيون قرارداد داشته باشد و امكان پخش بازي‌ها بدون قرارداد عملي نخواهد بود كه ساز وكارهاي اين موضوع در حال طراحي است.

تصويب آئين‌نامه انضباطي
سخنگوي فدراسيون فوتبال با اشاره به تصويب آيين‌نامه‌ي انضباطي و منشور اخلاقي فوتبال گفت: از جمله‌ي مفاد اين آيين‌نامه اين است كه بازيكني حق مصاحبه عليه باشگاه، مديران و مربيان ندارد. همچنين براي برخورد با معضل "دلاليسم" تاكيد شده است و با قراردادهاي غير واقعي بازيكنان به شدت برخورد خواهد شد.

تاج همچنين درخصوص بحث شانزده تيمي شدن ليگ برتر از فصل نهم گفت: نظرسنجي و مذاكراتي با باشگاه‌ها صورت گرفته است اما، احتمال اينكه ليگ با هجده تيم ادامه يابد، وجود دارد.

سخنگوي فدراسيون فوتبال در پايان اعلام كرد: اين مصوبات در مجمع فدراسيون فوتبال نيز مطرح خواهد شد.

تاريخ درج: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 12:12 تاريخ تاييد: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 12:44 تاريخ به روز رساني: 31 ارديبهشت 1387 ساعت 12:43
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن