تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803045941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علامت گذاری مرز میان مناطق حفاظت شده و مناطق نفتی در استان بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
علامت گذاری مرز میان مناطق حفاظت شده و مناطق نفتی در استان بوشهر
مارک گذاری پارک ملی دریایی نای بند و منطقه حفاظت شده مند در استان بوشهر انجام شد مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در دومین نشست شورای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: در سطح استان کارهای بسیار با ارزشی در جهت تعیین و تثبیت مرز مناطق تحت مدیریت بمنظور کاهش تعارضات با جوامع محلی و ارگان ها انجام گرفته است.


به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر حسین دلشب تشریح کرد: پارک ملی دریایی نایبند در جوار منطقه ویژه پارس جنوبی قرار گرفته و با توجه به گسترش صنایع نفت وگاز علامت گذاری مرز منطقه ضروری به نظر می رسید، لذا مرز منطقه بوسیله بنچ مارک علامت گذاری گردید.


وی اضافه کرد: منطقه حفاظت شده مند نیز در جوار شهر بردخون قرار گرفته ودر دو طرف آن اراضی صنایع نفت وگاز پارس شمالی قرار دارد؛ همچنین وجود اراضی کشاورزی متعدد در جوار و درون منطقه حساسیت آن را چند برابر می کند؛ لذا با توجه به این موارد و بعد از رایزنی های فراوان اقدام به بنچ مارک گذاری مرز منطقه و تعدادی از اراضی مستثنیات گردید . انجام این طرح یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در مناطق تحت مدیریت می باشد.


دلشب همچنین گفت: در حال حاضر طرح بنچ مارک گذاری منطقه حفاظت شده حله در دستور کار قرار گرفته و اعتبار مورد نیاز تامین و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی ما آموزش قوانین و مقررات زیست محیطی برای مردم و خانواده ها است و این امر باید با اهتمام بیشتری ادامه یابد افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در بحث استحصال اراضی ملی ساحلی، حافظان محیط زیست به موقع وارد عمل شوند تا مجالی برای زمین خواری و تخریب اراضی به کسی داده نشود.


وی با تاکید بر اینکه در مسائلی که به سلامتی مردم برمیگردد بسیار دقت شود و هیچگونه تعارفی با دستگاه متخلف نداشته باشند و با شدت برخورد کنند بیان نمود: صنایع آلاینده باید هر چه سریعتر برنامه ی زمان بندی خود را و همچنین فرم های خوداظهاری طبق فرمت هایی که از پیش در اختیار آنها قرار داده شده برای رفع آلودگی ارائه دهند.


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر عنوان کرد: در حال بررسی طرحی هستیم که جوامع در معرض قلمرو گربه سانان و دام های آنها مورد حمایت قرار گیرد.
دلشب با اشاره به اینکه برای تدوین سند توسعه ملی محیط زیست مشاور ذیصلاح انتخاب خواهد شد اضافه کرد: ادارات شهرستان های عسلویه، جم و همچنین پاسگاه های محیط بانی پارک ملی دریایی دیر نخیلو و منطقه شکار ممنوع کوه مند در آینده ی بسیار نزدیک با جذب نیروی انسانی شروع به کار خواهند کرد.


وی همچنین اضافه کرد: یکی از کارشناسان اداره کل جهت پیگیری انجام دستورات و توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در زمینه مسائل زیست محیطی انتخاب که وی با تشکیل یک تیم کاری مسائل را پیگیری خواهد کرد.


مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر تاکید کرد: باید بیش از پیش بر آگاه سازی و آموزش جوامع مردمی و سازمان های مردم نهاد فعالیت کنیم تا مردم مسائل زیست محیطی را در جای خود و از ارگان های مربوطه پیگیری کنند و به حاشیه نروند.


حسین دلشب با اشاره به اینکه وظیفه اداره حفاظت محیط زیست بسیار خطیر است تاکید کرد: همکاران نسبت به مسائل با احساس مسئولیت، شرافت و وجدان اجتماعی برخورد داشته باشند چرا که سهل انگاری ما در بحث برخورد با تخلفات محیط زیستی علاوه بر مردم جامعه، خود ما و خانواده هایمان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.


وی در پایان از کلیه همکاران اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر که با تلاش و انجام وظایف خود، از طرف سازمان مرکزی رتبه عالی را کسب کردند قدردانی کرد.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

افزایش دما پدیده غالب هوای کشور
گرد و غبار هواي تهران را درنورديد/ تهران امشب بارانی می شود
از مرگ 10 پلنگ ایرانی دربهار 94 تاخشک شدن درختان به دلیل جابه جایی غیر اصولی




۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن