تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805709359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع آزمون اسخدامي فرهنگيان بازهم اعلام نشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۱۹ق.ظ)
بلاتکليفي متقاضيان؛ منابع آزمون اسخدامي فرهنگيان بازهم اعلام نشد موج- قرار بر اين بود که منابع آزموني ديروز اعلام شود؛ اما، باز هم عملي نشد و طبق آخرين وعده وزير آموزش و پرورش امروز اعلام کرد: متقاضيان بايد تا يک ماه ديگر صبر کنند.
چند روزي است که چشم متقاضيان استخدام در آموزش و پرورش به اعلام تاريخ آزمون آموزش و پرورش مانده است، اما؛ هر لحظه اخباري متفاوت از سمت وزارت خانه مربوطه به گوش علاقه مندان مي رسد که با اين وضعيت نامعلوم، متقاضيان شغل فرهنگي در کشور بايد ماه هاي ديگر هم مابين تصميمات مسوولان گرفتار بمانند.
با صحبت هاي اخيري که محمد بطحايي، معاون پشتيباني وزارت آموزش و پرورش انجام داده بود، قرار بر اين شد که در تاريخ 8 خرداد 94 منابع آزمون استخدام آموزش و پرورش و همچنين جدول سهميه و رشته‌ها توسط وزارت آموزش و پرورش اعلام شود اما چنين نشد و باز هم چشم متقاضيان به بلاتکليفي تقويم مسوولان آموزش و پرورش ماند.
البته محمد بطحايي از ده روز پيش اعلام کرده بود در تلاشيم منابع اعلام شود و رشته هاي مربوط را به سازمان مديريت و برنامه ريزي ارسال کنيم؛ و بايد آزمون استخدامي تا قبل از مهرسال جاري برگزار شود تا دانشجويان مشغول به تحصيل در دانشگاه فرهنگيان شوند. با اين ادعاي بطحايي سازمان مديريت از قبل مخالفت کرده است و اين سازمان اعتقاد دارد تا آزمون استخدامي بايد در سال دو بار و به فاصله شش ماه ازهم برگزار شود؛ پس مشخص شد که اين آزمون بايد در آبان برگزار شود.

صحبت از مجوزي که صادر نشده است
همچنين در سال گذشته معاون پشتيباني آموزش و پرورش اعلام کرده بود درخواست انجام آزمون و مجوز آن از طريق سازمان مديريت و برنامه ريزي کشور اعلام شده و قرار بر اين است که سهميه استخدام 5 هزار نفري را براي جذب نيرو از اين سازمان دريافت کنيم و تا يک ماه ديگر اطلاعيه برگزاري اين آزمون اعلام مي‌شود و داوطلبان با اولويت مربيان پيش‌دبستاني و نيروهاي شرکتي به استخدام آموزش و پرورش در خواهند آمد؛دوره يکساله‌اي نيز در دانشگاه فرهنگيان براي پذيرفته‌شدگان برگزار خواهد شد.
بعد از صحبت هاي معاون شخص وزير آموزش و پرورش فروردين 94 با انتشار خبري با اين عنوان که مجوز استخدام شفاهاً داده شد و زمان آزموني که قرار است از طريق سازمان سنجش برگزار شود، به زودي اعلام مي شود. فاني در ادامه ادعا کرد روز گذشته هم پيگير بودم تا اين مجوز کتباً ابلاغ شود و دستورالعمل مربوط صادرخواهد شد و همه جزييات در آن مشخص خواهد بود.

فرصتي براي سودجويان
در ميان صحبت هاي وزير آموزش و پرورش در ماه گذشته اعلام صدور مجوز کتبي آزمون استخدام به چشم خورد؛ جايي که فاني اعلام کرد پس از پيگيري‌هاي ۶ ماهه اين وزارتخانه، روز گذشته ۷ ارديبهشت مجوز استخدام پنج هزار نيروي انساني در آموزش و پرورش توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي به صورت کتبي اعلام شد.
همين صحبت هاي وزير آموزش و پرورش بود که عده اي در سايت هاي مختلف که مضاميني همچون استخدام و جذب نيرو را در بدنه خود دارند دست به اعلام اخباري نظير، سوالات آزمون استخدامي آموزش و پرورش، جزوه هاي استخدامي آموزش و پرورش، ثبت نام آزمون استخدامي زدند و شروع به سوء استفاده از اشتياق متقاضيان استخدام در وزارت آموزش و پرورش کردند که متاسفانه در اين ميان ضررهاي زياد مالي به اين افراد متقاضي وارد شد.

نوشدارو بعد از مرگ سهراب
بعد از اين که افراد سودجو اقدام به جذب مبالغي از متقاضيان کردند و تا جايي که مي توانستند اقدامات خود را افزايش دادند مسوول روابط عمومي آموزش و پرورش در هبري اعلام کرد: هرگونه خبر و اعلام نشاني يا آدرس و مواد آزموني توسط برخي سايت‌ها اعتباري ندارد و مورد تأييد وزارت آموزش و پرورش نيست؛ وي هشدار داد همو‌طنان گرامي مواظب باشند افراد فرصت‌طلب و سودجو به نام اين آزمون، از آن ها اخاذي نکنند، چرا که آموزش و پرورش تا اين لحظه هيچ‌گونه تاريخ دقيقي براي زمان آزمون، مواد امتحاني و نشاني جهت ثبت‌نام اعلام نکرده است و هرگونه اعلام نشاني و درخواست وجه به شماره‌حساب‌هاي اعلام‌شده در برخي سايت‌ها، کار افراد فرصت‌طلب است. متاسفانه اين صحبت ها زماني عنوان شد که کار از کار گذشتته بود.

اخبار تازه؛ تناقضي با رنگ و بوي آزمون استخدامي
با وجود صحبت هايي که محمد بطحايي کرده بود و قرار بر اعلام منابع آزموني در تاريخ 8 خرداد بود وزير آموزش و پرورش روز گذشته آب پاکي را روي دست متقاضيان در انتظار مانده ريخت و اعلام کرد: تمام آنچه که تاکنون درخصوص ثبت‌نام استخدام نيروي جديد در آموزش و پرورش بيان ‌شده است، صحت ندارد و ثبت نام آزمون استخدامي با رويکرد بومي گزيني تا يک ماه ديگر روى سايت قرار خواهد گرفت و افرادي که در اين آزمون پذيرفته مي شوند تا يکسال در دانشگاه فرهنگيان نحوه تدريس را فرا مي گيرند.
وي زمان برگزاري اين آزمون را مرداد يا شهريور اعلام کرد و افزود: سازمان مديريت و برنامه ريزي سهميه قابل توجهي براي استان خوزستان اختصاص داده است.
با اين اوضاع بايد منتظر ماند و ديد که آيا تا يک ماه ديگر يعني 10 خرداد اين وعده که به نظر مي رسد آخرين وعده وزير آموزش و پرورش در ارتباط به آزمون استخدامي است، جامع عمل به خود خواهد پوشيد يا خير.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن