تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802683082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشش برادر خطاكار به احترام نيمه شعبان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بخشش برادر خطاكار به احترام نيمه شعبان
کد خبر: ۵۰۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲ - 30 May 2015


پسر خطاكاري كه مرتكب قتل پدرش شده بود به احترام فرارسيدن نيمه شعبان از سوي خانواده‌اش بخشيده شد.

به گزارش جوان، رسيدگي به اين پرونده عصر روز شنبه 5ارديبهشت ماه همزمان با تماس دختر جواني درباره مرگ مشكوك پدر سالخورده‌اش در دستور كار مأموران پليس پايتخت قرار گرفت.

مأموران كلانتري 144 تهرانپارس در محل حادثه كه خانه‌اي دو طبقه در خيابان جشنواره بود با جسد مرد 78 ساله‌اي به نام عبدالله در پاگرد راه پله‌ها روبه‌رو شدند. در كنار جسد، يك دستگاه بخاري رها شده بود كه نشان مي‌داد مرگ عبدالله بر اثر سقوط بخاري به روي وي رخ داده است اما مأموران پليس در بررسي‌هاي جسد متوجه آثار زخم زير چانه و كبودي در گلوي وي شدند كه فرضيه قتل مرد سالخورده را قوت مي‌بخشيد. بنابراين مأموران پليس موضوع مرگ مشكوك عبدالله را به قاضي بستان‌زاده بازپرس ويژه قتل پايتخت خبر دادند و لحظاتي بعد بازپرس در محل حاضر شد.

در حالي كه بررسي‌هاي صحنه حادثه حكايت از آن داشت كه مرد فوت شده هنگام انتقال بخاري به انبار تعادل خودش را از دست داده و بر اثر اصابت سرش به سنگ راه پله‌ها جان باخته است،

تيم پزشكي بعد از معاينه در محل حادثه علت مرگ را فشار بر عناصر حياتي گردن اعلام كرد كه نشان مي‌داد عامل يا عاملان حادثه قصد داشته‌اند با صحنه‌سازي پليس را فريب دهند.

تيم جنايي در گام بعدي از دختر مرد فوت شده تحقيق كردند كه وي گفت: بعد از فوت مادرم من و برادر 23 ساله‌ام سعيد با پدرمان زندگي مي‌كرديم و سه خواهر و سه برادر ديگرمان بعد از ازدواج زندگي مستقلي دارند. ساعتي قبل سعيد با من و برادر بزرگم تماس گرفت و گفت پدر هنگام انتقال بخاري دچار حادثه شده و فوت كرده است. وقتي خودم را به خانه رساندم از ماجرا باخبر شدم اما از سعيد خبري نبود. 

در تحقيقات بيشتر مشخص شد همسايه‌ها ساعتي قبل از حادثه صداي مشاجره سعيد با پدرش را شنيده بودند. آنها گواهي دادند كه لحظاتي بعد از حادثه سعيد را ديده‌اند كه وحشت‌زده خانه را ترك كرده بود. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني سعيد خودش را به پليس تسليم كرد.

متهم گفت: من دانشجوي كارشناسي رشته حسابداري هستم. هشت سال قبل مادرم فوت كرد. سه برادر و سه خواهرم ازدواج كردند و من همراه پدر و خواهرم زندگي مي‌كردم. پدرم مردي بداخلاق بود و هميشه به خاطر اينكه بيكار بودم با من مشاجره مي‌كرد. روز حادثه وقتي به خانه آمدم به سراغ كامپيوترم رفتم كه پدرم دوباره به من گير داد. پس از آن، من ساكم را برداشتم تا از خانه خارج شوم كه جلوي مرا گرفت و به من سيلي زد. بعد،‌من او را هل دادم كه به زمين خورد، اما خيلي سريع بلند شد و شروع به داد و بيداد كرد. به همين خاطر گلويش را با دست گرفتم كه ناگهان فوت شد. خيلي ترسيده بودم به همين خاطر بعد از صحنه‌سازي از خانه فرار كردم. ابتدا به شهرك سياه سنگ در اطراف بومهن رفتم و چند روزي كارگري كردم اما عذاب وجدان رهايم نكرد تا اينكه خودم را به پليس معرفي كردم. متهم در پايان با اظهار پشيماني گفت: من قصد كشتن پدرم را نداشتم و اين اتفاق ناخودآگاه پيش آمد.

در حالي كه تحقيقات از متهم ادامه داشت صبح روز چهارشنبه 6‌خردادماه دو برادر و يك خواهر متهم به شعبه دوم بازپرسي ويژه قتل دادسراي جنايي رفتند و از قصاص برادرشان اعلام گذشت كردند.

برادر بزرگ متهم در حالي كه گريه امانش نمي‌داد به بازپرس بستان‌زاده قاضي پرونده گفت: ما از اين حادثه به شدت شوكه شديم و اين حادثه براي ما غيرقابل جبران است اما در اين مدتي كه برادرمان در بازداشت است متوجه شديم او قصد قتل نداشته و ابراز پشيماني كرده است. به همين خاطر تصميم گرفتيم به احترام نيمه شعبان او را ببخشيم.

بنابراين متهم كه موفق به جلب رضايت اولياي دم شده است، پس از تحقيقات تكميلي از جنبه عمومي جرم در دادگاه كيفري محاكمه مي‌شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 141]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن