تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813162154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافیک سنگین در جاده های به سمت تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
ترافیک سنگین در جاده های به سمت تهران




فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه از ترافیک سنگین به سمت جاده‌های منتهی به شهر تهران و استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به حجم زیاد خودروها، مسافران تا جایی که امکان دارد، بازگشت خود را به روزهای آینده موکول کنند.





خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه از ترافیک سنگین به سمت جاده‌های منتهی به شهر تهران و استان مازندران خبر داد و گفت: با توجه به حجم زیاد خودروها، مسافران تا جایی که امکان دارد، بازگشت خود را به روزهای آینده موکول کنند.

علی‌ نیک‌روش با اشاره آخرین وضع ترافیکی محور فیروزکوه اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک در محور فیروزکوه هم به سمت شهر تهران و هم به سمت استان مازندران سنگین است.

وی با بیان اینکه ترددهای خودروهای سبک و سنگین به علت انسداد محور هراز از محور فیروزکوه انجام می‌شود، تصریح کرد: محور هراز همچنان به علت ریزش کوه در محدوده شهرستان آمل مسدود است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند- فیروزکوه افزود: حجم زیاد خودروهای عازم استان مازندران و انسداد محور هراز موجب شده تا ترافیک بسیار سنگینی در این محور ایجاد شود که لازم است تا مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

نیک‌روش با اشاره به اعمال برخی محدودیت‌ها در محور فیروزکوه گفت: تردد کفی و کامیون‌ در محور فیروزکوه تا ساعت 24 امروز ممنوع شده و 14 دوربین در این محور فعال است که تخلف‌های رانندگی را به ثبت می‌رساند؛ از صبح امروز تاکنون تصادفی نداشته‌ایم.

وی به رانندگان توصیه کرد تا هنگام رانندگی صبر و حوصله پیشه کرده و تا جایی که امکان دارد، زمان بازگشت خود را به روزهای آینده موکول کنند.






تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن