تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813173026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

‌نوبخت: نیروی انسانی ثروت اصلی جامعه است ‌


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: ‌نوبخت: نیروی انسانی ثروت اصلی جامعه است ‌
معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در ششمین همایش تجلیل از مفاخر و مشاهیر مازندران گفت: نیروی انسانی و اندیشه‌های آنان ثروت اصلی به شمار می‌روند.
به گزارش نامه نیوز، وی افزود: هدف همه این مشاهیر توسعه است؛ برخی نظریه‌پردازان عمل توسعه را منابع زیر زمینی و برخی دیگر دارایی‌های روی زمین می‌دانند در حالی که نیروی انسانی و اندیشه‌های آنان ثروت اصلی به شمار می‌رود. نوبخت اضافه کرد: توسعه به معنی پرورش استعدادهاست و به مازندرانی‌ها تبریک می‌گویم که این همه انسان‌های بزرگ و مشاهیر را پرورش داده اند. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ادامه داد: این چهره‌ها باید با دو رویکرد شناساندن و الگوسازی به نسل جدید معرفی شوند. در این مراسم پیام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز توسط نوش‌آبادی معاون پارلمانی و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد.


منبع: ایسنا


۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن