تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820509395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشاور روحانی: نگذارید عملیات تیر 94 لو برود


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مشاور روحانی: نگذارید عملیات تیر 94 لو برود
حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس جمهور در صفحه فیسبوک خود با انتشار متنی به مقایسه عملیات کربلای 4 با مذاکرات هسته ای پرداخته و خواستار همراهی همگان برای به نتیجه رسیدن مذاکرات شده است.
به گزارش نامه نیوز آشنا در صفحه فیسبوک خود نوشت:


شما را به مظلومیت شهدای کربلای چهار قسم می دهم نگذارید عملیات تیر 94 لو برود. می دانم عده ای از این مقایسه تعجب می کنند ولی بدانید که غواصان ما به خط زده اند و ما نیاز به استتار و اختفا داریم. همه آنچه در سال های 68 تا 84 بر صنعت هسته ای و از 84 تا 92 بر صنعت هسته ای و مذاکرات گذشته است برای مردم بازگو نشده است، امادر سال های 92 به بعد این امر بنا به ضرورت و برای مصالح بسیار بالاتری پذیرفته شد که مسیر هسته ای و مذاکرات تا حدی تعدیل شود تا در برابر مکرهای بسیار شیاطین انس از آینده کشور محافظت شود. 


ناخرسندی جریان عربی/عبری قابل پیش بینی بود اما بغض های فروخفته و خودآمریکا پنداری نوسعودی ها در منطقه روی صدامیان را سپید کرده است. آنچه سعودی ها، المدالفارسی، نام نهاده اند پاسخی روان شناختی است به حرکت رو به رشد ایرانیان برای بازپس گیری منزلت این منطقه در جهان، منزلتی که این بار نه با تحقیر همسایگان که با تکریم و همکاری با آنان خلق می شود. این که رییس جمهور می گوید مذاکرات هسته ای آغاز راه است نه پایان راه به همین نکته اشاره دارد. 


ایران نمی خواهد سعودی ها/صهیونیست ها بتوانند ایران هراسی را بیش از این به جهان بفروشند. رقابت منطقه ای با وجود تحریم مثل این است که در مسابقه دو میدانی پای یک دونده را بسته باشند، ما می توانیم از تله تحریم ها عبور کنیم و فرصت جدیدی برای انقلابمان فراهم کنیم تا در مسابقات جهانی ابتدا مسابقات منطقه ای را فتح کند.






۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن