تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812895341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش جمعيت کيفري استان فارس دغدغه دادگستري فارس است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۳۶ب.ظ)
دادستان شيراز مطرح کرد: کاهش جمعيت کيفري استان فارس دغدغه دادگستري فارس است موج - شيراز - دادستان شيراز با بيان اينکه در زندانهاي استان فارس ۱۷ هزار زنداني محبوس هستند، افزود: کاهش جمعيت کيفري استان فارس يکي از دغدغه‌هاي دادگستري استان است و در اين زمينه برنامه‌ريزي‌هايي صورت گرفته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، طهماسب يزدانيان ظهر پنجشنبه درجمع خبرنگاران گفت: در سال گذشته بيش از ۲۷۹ هزار پرونده به دادسراهاي استان فارس وارد شده است که ۳۵ درصد پرونده‌ها متعلق به شهر شيراز بوده که سرقت‌هاي مستوجب تعزير، توهين و اهانت، ايراد صدمه، بيشترين پرونده‌هايي که در دادگستري استان فارس تشکيل شده است.
دادستان عمومي و انقلاب شيراز گفت: سرقتهاي مستوجب تعزير، توهين و اهانت، ايراد صدمه ، بيشترين پرونده‌هايي که در دادگستري استان فارس تشکيل شده است.
وي بااعلام اينکه در بين قضات استان فارس بدنبال اين موضوع هستيم که قضات در سنگر قضاوت به کسي توهين نکنند، گفت:براين عقيده هستيم که هر فردي از کرامت انساني برخوردار است وهيچگاه نبايد نسبت به اين موضوع کم توجه شويم.
دادستان عمومي و انقلاب شيراز با اشاره به اينکه ۷۰ درصد زندانيان بيکار هستند، بيان کرد: بيکاري از مهم‌ترين علل افزايش و ارتکاب جرم در استان فارس است.
وي با اشاره به موضوع زمين‌خواري در استان فارس تصريح کرد: شوراي حفظ حقوق بيت‌المال در استان فارس تشکيل شده و براي مقابله با زمين‌خواري و پيشگيري از آن تصميم‌گيري مي‌کند.
يزدانيان با تاکيد بر اينکه با متخلفان زمين‌خواري به شدت برخورد مي‌شود، تصريح کرد: گاهي مواقع متوليان و محافظان اراضي با هموار کردن راه زمينه بروز زمين‌خواري را براي متخلفان هموار ميکنند که بايدمسئولان نسبت به اين موضوع توجه داشته باشند.
دادستان عمومي و انقلاب شيراز با اشاره به اينکه باغات اطراف شيراز به يک معضل تبديل شده است، گفت: اين باغات مکاني براي فساد و بي‌بندوباري شده که با آنها برخورد مي‌شود و علاوه بر آن منازل مبله و پديده مدلينگ نيز از جمله مواردي است که بايد برخورد شود.
وي عرضه قليان وسگ گرداني ، تبليغ منازل مبله در مکان‌هاي عمومي رايک معضل اجتماعي دانست وافزود: اين امر به يکي از معضلات شيراز تبديل شده و براي مقابله با آن قليان‌ها در مکان‌هاي عمومي جمع‌آوري شده و با متخلفان برخورد مي‌شود.
يزدانيان با اشاره به موضوع بدحجابي در جامعه بيان کرد: اين معضل اجتماعي با برخورد قهري اصلاح نمي‌شود و با وجود برخوردهايي که از سوي نيروي انتظامي و قوه قضائيه صورت مي‌گيرد اما براي برطرف کردن آن بايد فرهنگ‌سازي شود.
وي ادامه داد: چندي پيش در فضاي مجازي کليپي مبني بر برهنه بودن يک زن در شهرک گلستان منتشرشده بود که پس از بازجويي هايي به عمل آمده مشخص شد فرد متخلف بيمار رواني بوده و در حال حاضر در حبس به سر مي برد.
وي درادامه به موضوع کاهش ۲۲ درصدي آمار سرقت در استان فارس اشاره کردوگفت: برخورد شديد با سارقان و عدم ارائه تسهيلات به متخلفان و مرخصي به زندانيان سبب شده آمار جرايم در استان کاهش يابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن