تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804120636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزینه روی میز اوباما بلوفی بیش نیست


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گزینه روی میز اوباما بلوفی بیش نیست
استاندار همدان گفت: عنوان کردن وجود گزینه‌ روی میز بلوفی بیش نیست چراکه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی می‌دانند آزموده را آزمودن خطاست.
به گزارش نامه نیوز، محمد‌ناصر نیکبخت ظهر امروز در همایش نکوداشت حاج میرزا سلگی با اشاره به وقوع افتخارات فراوان در خردادماه، اظهار کرد: زنگ بیداری انقلاب و مردم انقلابی در خرداد سال 42 به صدا درآمد و این ماه پر از خاطره برای ملت ایران است.

وی با بیان اینکه فداکاری و ایثار جوانان در سال 42 را فراموش نکردیم، گفت: در هشت سال دفاع مقدس نیز جوانانی که به فتوای امام راحل به میدان جهاد رفتند همان پشتیبانان و همراهانی هستند که بنیانگذار انقلاب از آنان با عنوان سربازان در گهواره یاد کرد.

استاندار همدان ارتش امروز را مایه افتخار کشور دانست و ابراز داشت: در جنگ تحمیلی ارتش هنوز قوام و دوام لازم را نداشت؛ برخی ندای انحلال ارتش را سر دادند اما مخالفت امام راحل قوت قلبی برای همه بود.

وی گفت: با وجود ارتش تحت لوای ولایت، توانستیم در مقابل ارتش مدرن عراق که از حمایت همه جانبه برخوردار بود به پیروزی برسیم.

نیکبخت ادامه داد: کشور‌های منطقه می‌دانستند که ایران سلطه‌پذیر نیست و اگر نظام جمهوری اسلامی جان بگیرد قدرت مقابله با آن را ندارند، به همین دلیل جنگ تحمیلی را علیه ایران آغاز کردند که در نهایت ایران با توکل به خدا پیروز شد.

وی با اشاره به آزاد‌سازی خرمشهر بیان داشت: در تفکر هیچ نظامی عراقی و سایر کشور‌ها نمی‌گنجید که ایرانیان قادر باشند خرمشهر را آزاد کنند و این مهم به لطف خدا، حمایت‌های امام راحل و رشادت‌ها و حمایت‌های مردم آبرومندانه تحقق یافت.

استاندار همدان به ادامه دسیسه‌ها از سوی استکبار علیه ایران اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه دشمنان در جنگ تحمیلی کاری از پیش نبردند تحریم‌ها، دسیسه‌ها و مشکلاتی را ایجاد کردند و همان جوانان صدر انقلاب و نسل‌های بعد توانستند در برابر این مسائل با مدیریت و اداره درست امور، مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه بنیانگذار انقلاب با ارزش نهادن به جوانان روحیه خودباوری را در آن‌ها ایجاد می‌کرد، ابراز داشت: از نمونه‌های بارز این مسئله انتصاب سرلشکر محسن رضایی در سنین جوانی به سمت فرماندهی سپاه بود که موفق عمل کرد و این امر نشان از عشق و علاقه و ارزش نهادن امام به نبوغ جوانان بود.

استاندار همدان با قدردانی از برگزاری این برنامه تاکید کرد: روند خوبی در این زمینه آغاز شده که باید ادامه یابد و برای سرداران بزرگ دیگر استان از جمله سردار همدانی نیز باید نکوداشتی برگزار شود.

وی با اشاره به حاج میرزا سلگی که برنامه امروز به منظور بزرگداشت وی برگزار شده بود، گفت: حاج میرزا سلگی نمود و نماد فرهنگ ایثار، رشادت، شهادت‌‌طلبی و اقتدارگرایی و یک شهید زنده است.

نیکبخت ادامه داد: با نکوداشت این عزیزان باید نسل‌های آینده بدانند امانتی که به عنوان یک کشور سربلند به آن‌ها داده شد نتیجه فداکاری امثال سلگی بوده و به آن‌ها افتخار کنند.

وی خاطرنشان کرد: اگر توفیقی در مذاکرات هسته‌ای حاصل شود نیز حاصل فداکاری ایثارگران، رزمندگان و جوانان این مملکت است.

نیکبخت تأکید کرد: عنوان کردن وجود گزینه‌ روی میز اوباما بلوفی بیش نیست چراکه دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی می‌دانند آزموده را آزمودن خطاست.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس درس بزرگی به دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی داد، ابراز داشت: ایران به ضد سلطه بودن و حمایت از مظلوم در دنیا شهرت یافته و تا اتصال به حکومت مهدی موعود (عج) این روند ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به همکاری جانباز سرافراز سلگی در استانداری تصریح کرد: این مرد بزرگ فکر آزاده و شریفی دارد و فقط آبروی نظام و انقلاب اسلامی برایش مهم است.

استاندار همدان در ادامه با اشاره به کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، گفت: برای ترویج خاطرات دفاع مقدس، ادارات و سازمان‌ها با تهیه این کتاب و اهدای آن به کارکنان اقشار مختلف جامعه را با فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنند.

گفتنی است نیکبخت در پایان سخنانش قول خرید 10 میلیون تومانی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» را از سوی استانداری داد.



منبع: فارس


۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن