تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798452087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس: گزینه ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در نیروی قدس: گزینه ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه است کرمان - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: دشمن بداند ملت ایران فقط یک گزینه دارد و گزینه این ملت تبعیت از ولایت فقیه است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی شیرازی عصر چهارشنبه در آیین یادبود سردار شهید حسین بادپا از شهدای مدافع حرم در حسینیه ثارالله کرمان افزود: هر فرمانی که امام ما بدهد هر کجا که لازم باشد اگر رهبر فرمان بدهد همه نیروهای مسلح، پاسداران، ارتشیان، سپاهیان، بسیجیان و زن و مرد ما در میدان ایستاده اند و درسی به دشمنان در همان روزهای آغازین جنگ خواهند داد که برای همیشه برای دشمن عبرت باشد.
وی بیان کرد: دشمنان ما با همه ادعایی که دارند دشمنانی ابله و جاهل هستند و هنوز ملت ایران، شیعه، مسلمانان جهان و قدرت ولایت را نشناخته اند که اعلام می کنند همه گزینه ها روی میز است.
وی گفت: دشمن تصور نکند با این انقلاب می توانند بازی کنند، تصور نکنند این انقلاب را می توانند شکست بدهند امروز ملت های دنیا بیدار شده اند، هوشیار هستند و ایران اسلامی هم با همه کشورها متفاوت است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: ایران اسلامی زیر چتر ولایت حرکت می کند و امت اسلامی ایران در کنار هم با وحدت، قدرت و روحیه شهادت طلبی ایستاده اند.
وی اظهار کرد: شما می دانید و تجربه کرده اید اگر جمهوری اسلامی نبود در یمن، عراق، سوریه و غیره پیروز می شدید اگر به این نکته اذعان دارید حواستان را جمع و دقت کنید و کار ابلهانه انجام ندهید.
حجت الاسلام شیرازی گفت: شما دیدید بیش از 36 سال ملت ایران با همه نوع تحریمی مواجه شد، این ملت را تحریم از پای در نمی آورد زیرا ملت ایران وابسته به قدرت لایزال الهی و خداست.
وی افزود: خدا از این انقلاب، ملت و رهبریت این جامعه حمایت می کند و پشتیبان این ملت است و البته شهدا هم از این حرکت حمایت می کنند.
وی گفت: ملت ایران، ملتی مسلمان و آزادگان جهان همه پشت سر این انقلاب ایستاده اند و اینطور نیست اگر آمریکا تصمیمی بگیرد بتواند تصمیم خود را عملی کند.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه افزود: دشمنان می دانند فرماندهان و مسوولان جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده اند که ما امروز قدرتی داریم که می توانیم اسراییل را هم با خاک یکسان کنیم.
وی گفت: ما شعار نمی دهیم، دشمنان هم می دانند ملت ایران اهل عمل است اگر رهبری و ملت ایران می گوید ما با دشمنان مبارزه می کنیم و به آنها درس عبرت می دهیم، بداند ملت ایران اهل شوخی نیست، جدی می گوید و می توانید بیایید در میدان ببینید.
حجت الاسلام شیرازی اظهار کرد: امروز نیروهای مسلح ما با تمام توان آماده دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت هستند.
وی گفت: دشمنان اسلام، دشمنان راه شهدا و شهیدانی مانند شهید بادپا بدانند محور همه این شرارت ها آمریکا و اسراییل است.
وی افزود: استکبار جهانی بداند امروز ملت ایران و ملت مسلمان جهان با همین روحیه ایستاده است، دشمن تصور نکند این ملت را می تواند خاموش کند و شکست بدهد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند "دشمن با بعضی از سران کشورهای منطقه به دنبال این هستند که جنگ نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند".
وی بیان کرد: من در این مجلس اعلام می کنم دشمنان ما بدانند توجه و دقت و حواسشان را جمع کنند اگر بخواهند این ملت آزاده را یک بار دیگر بیازمایند این دفعه با دوره جنگ هشت ساله متفاوت است و امروز دنیای اسلام در کنار ایران اسلامی ایستاده است.
وی گفت: دشمن اگر بخواهد آتش را به این منطقه بکشاند ملت های مسلمان دنیا همه دنیا را برای آمریکا و آمریکایی ها آتش باران خواهد کرد.
حجت الاسلام شیرازی افزود: شهدا بر همه زندگی و سرنوشت ما احاطه دارند و اگر حیات، رزق و روزی شهدا نبود امروز از انقلاب و گسترش فرهنگ انقلاب و تقویت جبهه مقاومت در جهان خبری نبود.
وی گفت: دشمنی با اسلام، انقلاب، خط اولیاء الهی، تشیع و فکر شیعه از ظهور انقلاب اسلامی در جهان گسترش پیدا کرد و ایران هراسی برای این بود که ایران را از الگو بودن در جهان بیندازند.
وی بیان کرد: همه این تلاش ها، حرکت ها و جنگ هایی که در منطقه و جهان به وجود آمد برای شکستن قدرت اسلام بود.
مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: همه این تلاش ها برای این است که الگو بودن جمهوری اسلامی را تضعیف کنند و این الگو بودن را از نظام و انقلاب بگیرند.
وی ادامه داد: دشمنان به این منظور در دنیا جنگ های نظامی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و روانی ایجاد کردند ولی نتوانستند همه این عظمتی را که امروز جمهوری اسلامی در دنیا و اسلام در سراسر جهان دارد و نشان از حیات شهداست از آن بگیرند.
وی گفت: امروز می بینیم بیش از 36 سال از تولد جمهوری اسلامی می گذرد اما همان روحیه دوران جنگ و انقلاب و همان روحیه شهادت طلبی در میان ملت ایران و سایر کشورهای اسلامی وجود دارد و همه به عشق شهادت تلاش می کنند.
حجت الاسلام شیرازی افزود: اینکه می بینید شهید بادپا با تمام وجود تلاش می کرد شهید بشود آن هم در زمانی که دشمن همه امکانات و ابزار خود را علیه اسلام و ارزش ها وارد عرصه کرده اما نتوانسته این عشق شهادت را بگیرد باز هم نشان حیات شهداست.
وی گفت: شهید بادپا لحظه شماری می کرد تا در راه اسلام شهید شود، بخصوص بعد از شهادت سردار شهید جمالی این شوق در او افزایش پیدا کرد.
وی به مجروحیت شهید بادپا و دیدار خود با وی اشاره کرد و افزود: شهید بادپا در آن دیدار یک جمله به من گفت و آن اینکه "تیری که خوردم چه قدر شیرین بود."
مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: شهید بادپا می دانست در راهی که می رود مال دنیا تقسیم نمی کنند و انتهایش مرگ سرخ و جدا شدن از دنیا و متعلقات است اما او می گوید تازه آغاز راه است آنقدر این مسیر را ادامه می دهم تا شهید بشوم.
وی خاطرنشان کرد: شهید بادپا بارها به زابل برای زیارت قبر شهید میرحسینی می رفت که اخلاص این شهید بزرگوار هم کم نظیر بود.
وی گفت: امروز حیات شهدا نگذاشته ملت ایران، امت اسلامی و شیعیان جهان از این انگیزه اعتقاد و ارادت به اباعبدالله الحسین (ع) که نتیجه اش آرزوی شهادت است فاصله بگیرد.
حجت الاسلام شیرازی تصریح کرد: نماز اول وقت سردار شهید بادپا ترک نمی شد و هر جا که بود می ایستاد و نماز اول وقت را اقامه می کرد و می گفت معلوم نیست چند لحظه دیگر زنده باشیم.
وی گفت: این ایمان به خدا و اعتقاد به خط امام عاشورا و همچنین ارادت به امام و عشق به ولایت امام خامنه ای مدظله العالی از این شخصیت شهید ساخت و او را به مقامی رساند که حضرت علی (ع) آرزویش را داشت.
سردار شهید حسین بادپا اردیبهشت امسال در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
3029/3028



30/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن