تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816139497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رابطه عاطفي مردم با رهبري به خاطر تدبيرهاي اقتدار بخش‌ ايشان است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رابطه عاطفي مردم با رهبري به خاطر تدبيرهاي اقتدار بخش‌ ايشان است
رئيس قوه قضائيه حضرت امام خميني(ره) را رمز استقامت، عزت و سربلندي مردم و مسئولان جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: رمز ماندگاري و علاقه مردم به حضرت امام(ره) معنويت و عبوديت ايشان و صداقت و اخلاصي بود كه در مواجهه با مردم داشتند.


رئيس قوه قضائيه حضرت امام خميني(ره) را رمز استقامت، عزت و سربلندي مردم و مسئولان جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت: رمز ماندگاري و علاقه مردم به حضرت امام(ره) معنويت و عبوديت ايشان و صداقت و اخلاصي بود كه در مواجهه با مردم داشتند.
به گزارش اداره كل روابط عمومي قوه قضائيه، آيت‌الله صادق آملي‌لاريجاني در جلسه مسئولان عالي قضايي با تبريك ولادت حضرت ولي عصر(عج) و گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام در آستانه فرارسيدن چهاردهم خرداد گفت: حضرت امام خميني(ره) براي امت ما رمز استقامت و عزت بود و مجموعه خصايص و ويژگي‌هاي ايشان براي تمام مردم و به ويژه مسئولان ما الگويي جاودان است.
رئيس قوه قضائيه به استقامت و مجاهدت حضرت امام خميني(ره) در مقابل استكبار اشاره كرد و گفت: حضرت امام(ره) عزت و سربلندي را همواره در سايه اتكال به خداوند متعال و تبعيت از پيامبراكرم(ص) و ائمه (عليهم‌السلام) مي‌دانست و بر اين اساس ايشان سرآمد مجاهدان روزگار ما بود و اكنون نيز هر آن كسي كه مدعي ادامه دادن راه حضرت امام(ره) است بايد در عمل تابع راه ايشان باشد. آيت‌الله آملي‌لاريجاني تصريح كرد: امروز كساني به حضرت امام(ره) نزديك‌تر هستند كه تابع راه و روش حضرت امام(ره) در استكبار‌ستيزي و تأسي به معنويات باشند.
رئيس دستگاه قضا افزود: تنها با سخن گفتن نمي‌توان خود را به حضرت امام(ره) نزديك دانست، بايد عمل را سنجيد و ديد كه آيا اين افراد، اعتقادي مانند حضرت امام(ره) دارند و شخصيت و عزتي را كه حضرت امام(ره) براي مردم قائل بود، مي‌پذيرند و آيا با اتكال به خداوند متعال از سرزنش و تهديد مستكبران نمي‌هراسند؟
آيت‌الله آملي‌لاريجاني وجود مقام معظم رهبري و رهبري ايشان بعد از ارتحال حضرت امام(ره) را نعمتي بزرگ برشمرد و گفت: بحمدالله راه و روش مقام معظم رهبري همان راه و مسير حضرت امام خميني(ره) بوده است و معنويت، شجاعت، خلوص و صداقت در برابر مردم و استكبارستيزي ايشان موجب سربلندي نظام اسلامي و عبور با سلامت و صلابت جمهوري اسلامي از سختي‌ها، فشارها، توطئه‌ها و فتنه‌ها شد. رئيس قوه قضائيه اظهار كرد: مردم ما از مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) اخلاص و معنويت مي‌بينند و به خوبي مي‌دانند كه اگر تدبيرهاي ايشان نبود امروز اقتدار، امنيت و آرامش كشور در ابعاد مختلف هم نبود و همين است كه مردم ما با ايشان رابطه‌اي عاطفي و عميق برقرار كرده‌اند.
رئيس قوه قضائيه در بخش ديگري از سخنان خود به مذاكرات هسته‌اي و لزوم حمايت همدلانه از تيم مذاكره‌كننده و در عين حال نظارت دقيق بر عملكرد اين تيم از سوي مردم و مسئولان از جمله نمايندگان مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: عزت، امنيت و اقتدار مردم با هيچ چيز قابل مقايسه و معاوضه نيست و تيم مذاكره‌كننده نيز كه فرزندان اين ملت هستند به خوبي به اين مسئله واقفند و بايد مراقب فريبكاري و زياده‌خواهي دشمن باشند.
آيت‌الله آملي‌لاريجاني با تأكيد بر ضرورت پيشبرد مذاكرات در چارچوب سياست‌ها و خطوط قرمز نظام اظهار كرد: مردم نمي‌پذيرند كه حاصل سال‌ها تلاش و مجاهده در راه دستيابي به دانش و فناوري صلح‌آميز هسته‌اي با زياده‌خواهي دشمن و فريبكاري آنان از بين برود. رئيس قوه قضائيه افزود: تيم مذاكره‌كننده با چشم‌پوشي از اميد بستن به فرصت‌ها و قدرت‌هايي كه ممكن است در قبال مذاكرات و پس از آن حاصل شود، بايد از قدرت، استعدادها و توان داخلي و حضور هميشگي مردم در دفاع از انقلاب به عنوان پشتوانه مذاكرات بهره ببرند.
آملي لاريجاني همچنين با تبريك به رئيس و هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي به مناسبت انتخاب مجدد در اين مناصب، خواهان نظارت دقيق مجلس بر مذاكرات و در عين حال توجه به مصالح ملي كشور در روند مذاكرات شد و تأكيد كرد: مجلس در مقام نظارت بر خطوط قرمز مذاكرات بايد تلاش كند اما بايد تيم مذاكره‌كننده را تضعيف نكنيم چراكه مصالح ملي بر هر چيزي مقدم است. وي با تأكيد بر جايگاه رفيع مجلس و در رأس امور بودن آن، افزود: توهين به تيم مذاكره‌كننده يا انتشار مذاكرات غيرعلني مجلس با تيم مذاكره‌كننده هيچ كمكي به روند مذاكرات نمي‌كند و وجهي ندارد و اميدواريم توصيه‌هاي مشفقانه در خصوص حمايت از مذاكرات و همدلي در اين زمينه مورد پذيرش واقع شود.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن