تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799285751




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایت فجیع به خاطر گم شدن چک 50 هزار تومانی!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


جزئیاتی از حادثه کوی استرآبادی گرگان؛
جنایت فجیع به خاطر گم شدن چک 50 هزار تومانی!
شکست در دو بار ازدواج، مرد جوان را به درجه انفجار عصبی رسانده بود و شلیک‌هایش به قتل‌عام خانوادگی ختم شد.



  به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایران، شکست در دو بار ازدواج، مرد جوان را به درجه انفجار عصبی رسانده بود و شلیک‌هایش به قتل‌عام خانوادگی ختم شد.
می‌گوید اگر نصیحت‌های بزرگترها را گوش می‌داد، هیچ‌گاه چنین سرنوشتی نداشت و از اینکه به سه شلیک مرگبار دست زده است، ابراز پشیمانی می‌کند.
4 خرداد ماه سال جاری وقتی اهالی مجتمع چکاوک کوی استرآبادی گرگان با شنیدن صدای وحشتناک شلیک پنج گلوله از خانه‌های خود بیرون ریختند، خود را در برابر پیکر خون‌آلود دختر 13 ساله همسایه به نام کوثر دیدند. مرد آشنایی که تفنگ وینچستر در دست داشت، با دیدن این صحنه خواست فرار کند و هنوز چند قدمی دور نشده بود که کارگران ساختمان نیمه‌کاره با جسارت زیادی سد راهش شدند و وی را به دام انداختند. همزمان ماجرای این اقدام مسلحانه به پلیس 110 گرگان و اورژانس مخابره شد و تیم‌های کلانتری، پلیس آگاهی و آمبولانس‌های اورژانس خود را به قتلگاه خانوادگی رساندند.
بررسی‌های میدانی پلیس نشان داد «سودابه» 35 ساله همراه پدر 55 ساله‌اش در آپارتمانشان کشته شده‌اند و دختر نوجوان وی که می‌خواست فرار کند در خارج از خانه هدف گلوله قرار گرفته است.
تحقیقات نشان داد عامل این شلیک‌های مرگبار که «نیما» نام دارد، کسی جز شوهر سودابه نبوده است که روز حادثه پس از درگیری لفظی با همسر و پدرزنش آنها را قربانی اقدام جنون‌آمیز خود کرده است. این داماد جنایتکار در بازجویی‌ها گفت: «قصد قتل نداشتم، پس از شلیک به سودابه و پدرش متوجه شدم کوثر فریادزنان خود را به راهروی مجتمع رسانده است، او را هم از پشت سر هدف قرار دادم و وقتی خواستم فرار کنم، دستگیر شدم.»
سرهنگ «محمدرضا اکبری» رئیس پلیس آگاهی گلستان در‌ مورد این قتل‌عام گفت: «روز حادثه، قاتل در خانه نزد همسر و پدرزنش نشسته بود که باد پنکه یک چک 50 هزار تومانی را به زیر میز پرتاب می‌کند. گم شدن همین چک جرقه دعوا را روشن کرده و بین داماد و پدرزن مشاجره بالا می‌گیرد. قاتل که در خانه‌اش یک تفنگ مگنم تیرپران ساخت ترکیه داشت و آن را مخفی کرده بود، سراغش رفته، ابتدا پدرزنش را با شلیک یک گلوله به سینه می‌کشد، سپس با شلیک گلوله به صورت سودابه وی را نیز به قتل می‌رساند.»
سرهنگ اکبری ادامه می‌دهد: «وقتی کوثر 13 ساله که دختر ناتنی قاتل است این صحنه را می‌بیند، با داد و فریاد پا به فرار می‌گذارد که قاتل، وی را از پشت‌سر هدف قرار داده و او نیز پس از گذشت مدتی به کام مرگ فرو می‌رود.»
قاتل که بلافاصله تحویل پلیس داده شد به قتل خود اعتراف کرده اما سرهنگ «مجید کمانگری» افسر پرونده نیز گفت: «کارگران ساختمانی که قاتل را دستگیر کرده بودند با پلیس تماس گرفته و اعلام کردند سرنشینان یک خودرو آنها را تهدید کرده و گفته‌اند اگر قاتل را دستگیر نمی‌کردید، او می‌توانست فرار کند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد تا عاملان این تهدید نیز دستگیر شوند.»   قاتل در بازجویی‌ها گفت: «همیشه گـــــام در راه‌های اشتباه گذاشته‌ام و اگر به جای اینکه حرف بزرگترها را گوش کنم، لجبازی نمی‌کردم، چنین سرنوشت بدی نداشتم.» وی افزود: «15 ساله بودم که با دختری آشنا شدم، با وجود مخالفت‌های خانواده‌ام با این ازدواج، لجبازی و با وی عروسی کردم. خانواده‌ام مخالف ادامه زندگی من با همسرم بودند و دلایل خود را داشتند تا اینکه بعد از سال‌ها در حالی که دخترم 11 ساله بود همسرم را طلاق دادم.»
نیما ادامه داد: «وقتی با سودابه آشنا شدم، شنیدم که او هم در ازدواج قبلی شکست خورده است و دختربچه‌ای نیز دارد. وقتی با این زن ازدواج کردم، دیدم زن خوب و مهربانی است. خانه‌ای خریده و به نام او زدم و خودرویم نیز همیشه در اختیار سودابه بود. مدتی نگذشته بود که بین من و سودابه مشکلاتی به وجود آمد. اختلافاتمان روز به روز بیشتر می‌شد تا اینکه پدرزنم از سبزوار به گرگان آمد و میهمان خانه ما شد. ابتدا تصور کردم مشکلاتمان حل خواهد شد اما روز به روز درگیری‌هایمان بیشتر شد تا اینکه تنها به خاطر گم شدن چک 50 هزار تومانی بین من و پدرزنم دعوا درگرفت و دست به این قتل زدم.»
بنابر این گزارش، نیما با دستور بازپرس شعبه 10 دادسرای گرگان روانه زندان شده است.   2009



۰۶/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن