تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821199974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد از ويژگي‌هاي اصيل حوزه استفاده کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۳ب.ظ)
مدير حوزه‌هاي علميه خواهران: بايد از ويژگي‌هاي اصيل حوزه استفاده کنيم موج - قم - مدير حوزه‌هاي علميه خواهران گفت: بايد از ويژگي‌هاي اصيل حوزه استفاده کنيم که در آن با کمترين امکانات، بيشترين کارها انجام مي‌شود. بايد کارها به مدارس واگذار شود و اين امر به برنامه‌ريزي نياز دارد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير حوزه‌هاي علميه خواهران در اجلاس مديران استاني حوزه‌هاي علميه خواهران با اشاره به وجود مشکلات فراوان در برخي مدارس علميه خواهران گفت: مسووليت رفع اين مشکلات بر عهده مديران استاني قرار دارد و بايد از فرصتي که در اختيار داريم حداکثر استفاده را ببريم.
وي با بيان اين که بايد نيازهاي اوليه مدارس علميه خواهران تامين شود، ادامه داد: ما به کارمان معتقديم و کار خود را تربيت انسان‌هاي عفيف و شايسته مي دانيم.
حجت‌الاسلام و المسلمين محمودرضا جمشيدي با بيان اينکه به جمع عفيف‌ترين خواهران در اين نهاد افتخار مي‌کنيم، يادآور شد: اين خواهران در دورترين نقاط کشور، پرچم اسلام ناب را به اهتزاز درآورده‌اند.
وي با اشاره به اينکه طلاب در دورترين نقاط کشور و در استان‌هاي مرزي توانسته‌اند در جشنواره برترين‌هاي حوزوي عناوين برگزيده را به دست آورند، گفت: اين نشان مي‌دهد اکنون توليد علم و علم‌آموزي منحصر به شهر قم نيست.
حجت‌الاسلام و المسلمين جمشيدي با اشاره به سياست مرکز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران در واگذاري امور به مديريت‌هاي استاني و سپس به واحدهاي حوزوي ادامه داد: هر کاري که در مديريت استاني قابليت اجرا دارد بايد از ستاد مرکز به مديريت استاني واگذار شود و هر کاري که در مدرسه علميه قابليت اجرا دارد بايد به مدرسه علميه واگذار شود.
وي اضافه کرد: بايد از ويژگي‌هاي اصيل حوزه استفاده کنيم که در آن با کمترين امکانات بيشترين کارها انجام مي‌شود. بايد کارها به مدارس واگذار شود و اين امر به برنامه‌ريزي نياز دارد.
مدير حوزه‌هاي علميه خواهران با اشاره به موضوع مدرک‌گرايي در حوزه‌هاي علميه خواهران اظهار کرد: طلاب خواهر پنج سال از بهترين سال‌هاي عمر خود را در اختيار حوزه قرار مي‌دهند ما بايد از اين فرصت استفاده کنيم و انگيزه‌ها را تغيير دهيم.
حجت‌الاسلام و المسلمين جمشيدي با بيان اينکه مباحث اخلاقي و فرهنگي صرفا به جلسه اخلاق مدرسه مربوط نمي‌شود، اظهار کرد: اساتيد مدرسه با رفتار خود آداب نشستن و برخاستن، مطالعه کردن و... را به طلبه آموزش مي‌دهند و هدايت اين امور برعهده مديران استاني حوزه‌هاي علميه خواهران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن