تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802685395




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در مراسم تودیع و معارفه رئییس پلیس راهنمایی و رانندگی چه گذشت؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: در مراسم تودیع و معارفه رئییس پلیس راهنمایی و رانندگی چه گذشت؟ جامعه > پلیس - مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی با حضور سردار محمد شرفی رییس پلیس پیشگیری و سردار حسین اشتری رییس پلیس ناجا برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی سردار مومنی با اشاره به ایجاد یکپارچگی و تعیین مسوول واحد برای معاینه فنی گفت: در حال حاضر پراکندگی ساختاری در حوزه معاینه فنی وجود دارد و باید برای بهبود وضعیت این سامانه یکپارچه شود.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی در مراسم تودیع و معارفه سردار محمد شرفی رییس پلیس پیشگیری ، سردار تقی مهری رییس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی ، سردار اسکندر مومنی رییس سابق پلیس راهنمایی و رانندگی و سردار حسین اشتری رییس پلیس ناجا در یآیین تودیع و معارفه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی حضور داشتند.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی در این مراسم اهداف و برنامه های حوزه راهنمایی و رانندگی اعلام شد.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی فرمانده نیروی انتظامی در مورد فراخوان منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی برای تجمع در اعتراض به تک‌نرخی شدن بنزین، گفت: مردم ما هوشیارتر از آن هستند که اسیر فراخوان‌های شبکه‌های اجتماعی شده و تا این لحظه نیز گزارشی از تجمع حاصل نشده است.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی مردم و کاهش تصادفات از مهمترین اهداف در حوزه راهنمایی و رانندگی است.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی مومنی گفت: با بیان اینکه قیمت خودرو و خاص بودن آن به حجم موتور نیست که برای آن ممنوعیت ایجاد کنیم، گفت: مرکز تست جاده‌ای باید در کشور ایجاد شود، چراکه با این حجم تولید خودرو هیچ مرکز تست جاده‌ای وجود ندارد و خودروها باید برای تست ایمنی به خارج کشور فرستاده شوند.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی سردار حسین اشتری در مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه پلیس راهور به دلیل نوع و تعداد ماموریت تابلوی پلیس است، گفت: پلیس راهور بیشترین تعامل و ارتباط را با مردم دارد و برهمین اساس می‌توان آن را تابلو و نشان پلیس دانست.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی سردار تقی مهری رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی (راست) و سردار اسکندر مومنی (چپ) در آیین تودیع و معارفه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی در این مراسم اشتری با بیان اینکه هدف پلیس تنها ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی مردم و کاهش تصادفات است، گفت: به هیچ عنوان دنبال جریمه و افزایش آن نیستیم بلکه معتقدیم با وجود قانون جدید بازدارندگی و تاثیر بیشتری درخصوص کاهش تصادفات ایجاد می‌شود.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین سردار مومنی به گزارش عملکردی پرداخت و گفت: ایجاد استقلال در سازمان استاندارد می‌تواند گام مهمی در افزایش و ارتقای ایمنی خودروها ایفا کند، سازمان استاندارد باید به عنوان یک سازمان فرابخشی فعالیت کند.


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی سردار تقی مهری در مراسم معارفه‌اش به عنوان رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه اجرای مناسب و فراگیر قانون راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در دستور کار قرار دارد


مراسم تودیع و معارفه روسای پلیس راهنمایی و رانندگی سردار اشتری توصیه کرد فرهنگ رانندگی توسط رسانه ها پیگیری شود.




در این مراسم ، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد. در این مراسم اشتری با بیان اینکه هدف پلیس تنها ارتقای سطح فرهنگ ترافیکی مردم و کاهش تصادفات است، گفت: به هیچ عنوان دنبال جریمه و افزایش آن نیستیم بلکه معتقدیم با وجود قانون جدید بازدارندگی و تاثیر بیشتری درخصوص کاهش تصادفات ایجاد می‌شود. همچنین سردار مومنی به گزارش عملکردی پرداخت و گفت: ایجاد استقلال در سازمان استاندارد می‌تواند گام مهمی در افزایش و ارتقای ایمنی خودروها ایفا کند، سازمان استاندارد باید به عنوان یک سازمان فرابخشی فعالیت کند. در ادامه سردار تقی مهری در مراسم معارفه‌اش به عنوان رییس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی با بیان اینکه اجرای مناسب و فراگیر قانون راهنمایی و رانندگی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی پلیس در دستور کار قرار دارد.           عکسها: ایسنا
47232  

کلید واژه ها: دادسرای جرایم راهنمایی و رانندگی - پلیس راهور -




چهارشنبه 6 خرداد 1394 - 13:22:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن