تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص وام به بسيجيان در راستاي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۱۹ب.ظ)
فرمانده کل سپاه خبر داد؛ اختصاص وام به بسيجيان در راستاي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي موج - فرمانده کل سپاه از اختصاص وام به بسيجيان در راستاي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي خبر داد و تصريح کرد: براي توسعه مباحث اقتصاد مقاومتي مي بايست بيشتر از اين هزينه کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلي جعفري در حاشيه افتتاح نمايشگاه توانمندي‌هاي اقتصاد مقاومتي و صنايع تبديلي سپاه سلمان سيستان و بلوچستان که در حوزه نبي اکرم (ص) زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: بسيج‌ سازندگي چند سالي است در راستاي معيشت مردم به‌ويژه در مناطق محروم تلاش‌هاي زيادي داشته که امروز نتايج آن را مي‎بينيم.
وي توانمندي‎هاي بسيجيان در اين راستا را قابل تقدير خواند و افزود: دستگاه‎هايي که در اين نمايشگاه ارائه شده است، دستگاه‎هاي مقرون به صرفه اي است که هر خانواده‎اي مي‎تواند آن را در اختيار بگيرد و محصولات توليدي و خانگي را با بسته‌بندي مرغوب به بازار ارائه کند.
فرمانده کل سپاه مجموع اين اقدامات و تلاش‎ها را براي توسعه کشور مفيد و موثر خواند و بيان داشت: الحمدالله در اين منطقه انگيزه کار وجود دارد و همه افرادي که مي‎توانند در اين عرصه کار و از اين ظرفيت‎ها بهره‎برداري کنند و از سرمايه‌گذاري که در اين راستا انجام شده براي معيشت خود استفاده کنند.
سرلشکر جعفري از اختصاص وام به بسيجيان در راستاي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي خبر داد و تصريح کرد: براي توسعه مباحث اقتصاد مقاومتي مي بايست بيشتر از اين هزينه کرد؛ مديريت، هماهنگي، پيگيري، طراحي، ساخت و رساندن به دست مصرف کننده در اولويت است.
سرلشکر جعفري ظرفيت توسعه و گسترش طرح‎هاي اقتصاد مقاومتي را بسيار بالا دانست و خاطرنشان کرد: براي تاثير بيشتر در اقتصاد مقاومتي کل کشور نيازمند گسترش بيشتر اين طرح‎ها هستيم و لازم است تا هم دولت و هم دستگاه‎هاي مختلف در اين کار ورود پيدا کنند.
وي در پايان از عموم مردم خواست تا در راستاي حمايت و گسترش طرح‎هاي اقتصاد مقاومتي از خريد محصولات خارجي پرهيز کنند و به سمت توليدات بومي روي آورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن