تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814664538




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحریم‌ها تا دی‌ماه برداشته نمی شوند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


تأکید سفرای کشورهای اروپایی در واشنگتن:
تحریم‌ها تا دی‌ماه برداشته نمی شوند
سفیر انگلستان گفت: در صورت شکست مذاکرات، تحریم های ایران رو به زوال خواهند گذاشت، مگر آن که ایران در شکست مذاکرات "به طور انکارناپذیر" مقصر شناخته شود.



  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری بلومبرگ بیزنس (BloomberBusiness) گزارش داد سفیر انگلستان در آمریکا گفته است: «در صورت شکست مذاکرات، تحریم های ایران رو به زوال خواهند گذاشت.»  
"پیتر وِستماکوت" اما در ادامه اضافه کرده: «مگر آن که ایران در شکست مذاکرات "به طور انکارناپذیر" مقصر شناخته شود.»     او همچنین گفت: «تعدادی از کشورها هم اکنون نیز تحریم ها را مراعات نمی کنند و به خرید نفت ایران مشغولند.»     سفیر انگلستان در آمریکا در حالی این سخنان را بر زبان می آورد که به همراه همتایان آلمانی و فرانسوی خود در حال شرکت در نشستی در اندیشکده شورای آتلانتیک (AtlanticCouncil) در واشنگتن با عنوان "اروپا و توافق هسته ای ایران" بود.  
همچنین بلومبرگ به نقل از "پیتر ویتیگ" سفیر آلمان در آمریکا می نویسد: «در صورت شکست دیپلماسی، احتمال از هم گسستن رژیم تحریم ها وجود دارد.»  
او گفت در صورت اقدام کنگره آمریکا در "ممانعت از این توافق" از جانب برخی جرقه ای برای متوقف کردن التزام آن ها به تحریم ها شناخته خواهد شد.     ویتیگ گفته است: «حتی اگر توافق به نتیجه برسد، ایران تا پیش از پایان امسال [2015] تخفیفی در تحریم های خود برداشت نخواهد کرد زیرا که تسهیل در تحریم ها تدریجی بوده و ایران برای اعمال محدودیت ها بر برنامه هسته ای اش به زمان نیاز خواهد داشت.»     "ژرارد آرو" سفیر فرانسه در آمریکا در مورد لغو تحریم ها با انجام توافق، با رد این مطلب گفته است: «تحریم ها بر سر جای خود باقی خواهند ماند، چرا که چنین مطلبی به تصمیم و اجماع اتحادیه اروپا برای برداشتن تحریم ها نیاز خواهد داشت.»  
همچنین خبرگزاری رویترز از محل اندیشکده شورای آتلانتیک گزارش داد سفیر آلمان گفته است تخفیف تحریمی در بهترین حالت تا پیش از پایان امسال به ایران تعلق نخواهد گرفت.  
همچنین سفیر فرانسه از احتمال رسیدن به نتیجه "مبهم" حتی در صورت رسیدن به توافق خبر داد و گفت: «ضمیمه های فنی حاوی جزئیات توافق هسته ای ممکن است پس از آن که یک توافق گسترده تر تحقق یابد نهایی شوند.»
 

   

  505



۰۵/۰۳/۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن