تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805582572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدل جديد سوني اکسپريا رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۳۹ب.ظ)
مدل جديد سوني اکسپريا رونمايي شد موج - سوني از پرچم‌دار خود +Z3 (زد۳ پلاس) رونمايي کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، چندي پيش سوني موبايل از گوشي اکسپريا Z4 در ژاپن رونمايي کرد که اين امر، با انتقاد بسياري از کاربران نيز مواجه شد، چرا که آنان انتظار داشتند پرچم‌دار جديد سوني، از مشخصات و قابليت‌هاي بهتري برخوردار باشد. حال سوني که در همان زمان نيز اعلام کرده بود اکسپريا Z4 تنها براي بازار ژاپن (با اين نام) عرضه خواهد شد، اين گوشي را با عنوان Z3 پلاس جهت عرضه در ساير نقاط دنيا معرفي کرد تا بدانيم که نسخه جهاني Z4 چيزي متفاوت‌تر خواهد بود.
سوني موبايل امروز با معرفي +‎‎Xperia™ Z3، تلفن هوشمند ممتازي نازک، شيک و برازنده با عملکرد بالا، ‎محصول ديگري را به تلفن‌هاي هوشمند پرچم‌دار سري Xperia™ Z3 افزود.
گوشي +Xperia™ Z3 با فناوري‌هاي برتر دوربين Sony که اکنون در هر دو دوربين اصلي و جلويي قرار داده شده است، به شما کمک مي‌کند بهترين تصاوير را ثبت کنيد. ماندگاري و عملکرد تحسين‌برانگيز تلفن هوشمند شما را سريع‌تر و طولاني‌تر متصل نگه مي‌دارد چه در حال کار باشيد يا لذت بردن از سرگرمي. طراحي بي‌همتاي ضد‌آب Sony اطمينان مي‌دهد که در هر شرايط آب و هوايي مي‌توانيد هر کاري که دوست داريد انجام دهيد.
اين گوشي که با تبحر صنعتگري شده است باريک‌تر (۶٫۹ ميلي‌متر) و سبک‌تر (۱۴۴ گرم) است و طراحي متمايز Sony را با بهبودهايي نهان و در عين حال تأثيرگذار ادامه مي‌دهد. اين تلفن هوشمند نه‌تنها ضدآب و ضد گردوغبار (IP65/68) است، بلکه به عنوان به‌سازي ديگري در طراحي به درگاه USB بدون درپوش مجهز شده است که شارژ کردن آسان‌تر و راحت‌تر تلفنتان را امکان‌پذير مي‌سازد. علاوه بر اين پين شارژ مغناطيسي برداشته شده است که نتيجه آن طراحي کلي ساده‌گرايانه و يکپارچه‌تر است. +Xperia™ Z3 با پرداخت براق فريم فلزي، شيشه آب‌ديده و گوشه‌هاي مدور از هر زاويه‌اي زيبا به نظر مي‌رسد و براي در دست گرفتن راحت است.
اين گوشي براي تطابق با سليقه و سبک شما در چهار رنگ فوق‌العاده عرضه مي‌شود. رنگ‌هاي کلاسيک سفيد و مشکي در کنار رنگ‌هاي جديد مسي و فيروزه‌اي.
مدل جديد اکسپريا براي اطمينان از عملکرد برتر دوربين و تحول آن، نه فقط دوربين اصلي، بلکه هر دو دوربين، به ارائه بهترين فناوري‌هاي Cyber-shot و Handycam متعلق به Sony ادامه مي‌دهد. اکنون مي‌توانيد با هر دو دوربين جلو و پشت حتي در شرايط کم‌نور از عکس‌هاي عالي لذت ببريد. از عکس‌هاي سلفي گرفته تا منظره‌ها از بهترين عکس در هر شرايط نوري لذت ببريد.
دوربين اصلي به يک دوربين 20.7 مگاپيکسلي با حسگر عکس Exmor RS™ براي موبايل، موتور پردازش BIONZ™ براي موبايل و لنز زاويه عريض 25 ميلي‌متري G مجهز است. با «خودکار فوق‌العاده» ‌بهبوديافته بهترين عکس را هربار و در همان بار نخست خلق کنيد. اين قابليت به‌طور خودکار تنظيمات را براي ارائه بهترين تصوير ممکن بهينه مي‌کند و مي‌تواند تا 52 صحنه مختلف را شناسايي کند.
علاوه بر اين با حالت جديد تشخيص خوراکي حتي غذاهايتان هم در بهترين شکل ظاهري‌شان ثبت مي‌شوند. با جديدترين برنامه‌هاي دوربين Xperia شامل Style portrait و «ماسک واقعيت‌افزوده» چيزهاي جالب و خلاقيت را به عکس‌هايتان اضافه کنيد. به لطف حساسيت ISO12800 و حسگر بزرگ 1/2.3 جزئيات تأثيرگذاري را حتي در نور کم ثبت کنيد. با HDR براي عکس و ويديو حتي با وجود نور پس‌زمينه عکس‌هاي عالي بگيريد. با ضبط و خروجي ويديوي 4K خاطره‌هاي ارزشمندتان را با کيفيت بالا ضبط کنيد و از آن‌ها لذت ببريد.
دوربين جلويي 5 مگاپيکسلي جديد با حسگر عکس Exmor R™ براي موبايل بدين معناست که مي‌توانيد در شرايط نوري سلفي‌هاي بهتري داشته باشيد و لنز زاويه عريض 25 ميلي‌متري براي سلفي‌هاي گروهي ايده‌آل است. خودکار فوق‌العاده محيط عکس‌برداري را تحليل مي‌کند و به‌طور خودکار تنظيمات را بهينه مي‌کند تا هر بار عالي به‌نظر برسيد. Full HD 1080p براي چت‌هاي ويديويي ايده‌آل است و زماني که فيلم‌هاي سلفي مي‌گيريد، SteadyShot™ با حالت «فعال هوشمند» براي توليد ويديوهايي روان‌تر حرکت‌ها را تخمين مي‌زند.
+Xperia Z3 به پردازشگر فوق سريع هشت‌هسته‌اي ۶۴ بيتي Snapdragon 810 مجهز است که به شما اجازه مي‌دهد سريع‌تر از هميشه مرور کنيد و تجربه گرافيکي بهينه‌اي داشته باشيد. چه در حال انجام هم‌زمان چندکار با Wi-Fi باشيد يا جديدترين شبکه 4G، ‏اکسپريا ‎ Z3پلاس سرعتي را که به آن نياز داريد در اختيارتان قرار مي‌دهد. پشتيباني از LTE Cat6 و Wi-Fi MIMO با حداکثر سرعت دانلود LTE حداکثر ۳۰۰ مگابيت بر ثانيه (سرعت واقعي ممکن است بسته به شبکه‌هاي اپراتور متفاوت باشد) اتصال سريع‌تري را براي تجربه‌اي متصل و غني فراهم مي‌آورد. ايميل‌هاي حاوي ضميمه را در چند ثانيه دانلود کنيد و از پخش جرياني ويديو بدون تأخير يا بافر کردن ناخواسته، لذت ببريد.
قابليت‌هاي قدرتمند تلفن هوشمند نيازمند مديريت هوشمند نيروي مصرفي است. +Xperia Z3 به شما اجازه‌ مي‌دهد به هر کاري که مي‌خواهيد و تا هر زماني که مي‌خواهيد بپردازيد. ماندگاري باتري شگفت‌انگيز دوروزه Sony و فناوري نوآورانه ‌صرفه‌جويي در مصرف نيرو با يکديگر ترکيب مي‌شوند تا به شما عملکرد باتري برتري را ارائه دهند. علاوه بر اين اکنون مي‌توانيد با شارژرهاي داراي گواهي Qualcomm® Quick Charge™ 2.0 مانند UCH10، تنها با ۴۵ دقيقه شارژ کردن، از تلفن‌تان يک روز استفاده کنيد (تنها براي مدل تک‌سيم‌کارته).
Xperia Z3 پلاس به يک نمايشگر فوق روشن ۵٫۲ اينچي Full HD با تطابق هوشمند مجهز است که روشنايي و وضوح افزايش‌يافته‌اي را بدون کم کردن ماندگاري باتري ارائه مي‌کند. نمايشگر TRILUMINOS™ Display براي موبايل Sony به همراه Live Colour LED و X-Reality براي موبايل از رنگ‌هاي واضح‌تر و زنده‌تر اطمينان مي‌دهند. ارتقاء حسي کنتراست بهينه‌ترين تجربه تماشا را حتي زير نور شديد آفتاب ارائه مي‌کند.
تخصص ارزشمند Sony در فناوري‌هاي صوتي به شما اجازه مي‌دهد از صدا با جزئيات و وضوحي شگفت‌انگيز لذت ببريد. صداي با وضوح بالا فرکانس‌هاي بالاي صدا را بازتوليد مي‌کند تا صدايي با کيفيت استوديو داشته باشيد. DSEE HXTM همان‌دهي صداي آهنگ‌هاي MP3 و AAC شما را به کيفيتي نزديک به کيفيت صداي با وضوح بالا ارتقاء مي‌دهد و براي گوش دادن بي‌سيم به موسيقي با کيفيت بالا کدک جديد LDACTM متعلق به Sony داده‌ها را سه برابر کاراتر از کدک قديمي از طريق Bluetooth ارسال مي‌کند.
+Xperia Z3 براي زمان‌هايي که به مسدود کردن سروصداي مزاحم پس‌زمينه نياز داريد، از حذف نويز ديجيتالي پشتيباني کرده و با جفت شدن با هدست MDR-NC31EM سرو صداي مزاحم محيط را تا ۹۸ درصد کاهش مي‌دهد. علاوه بر اين اکنون مي‌توانيد به هنگام نصب هر هدفوني از تنظيمات صوتي لذت ببريد چراکه +Z3 هم نوع و هم مدل هدست را تشخيص مي‌دهد و بر اساس آن به‌طور خودکار تنظيمات صوتي را براي داشتن بهترين تجربه صوتي بهينه مي‌کند.
با PS4 Remote Play در هر کجاي خانه که هستيد به بازي‌هاي مورد علاقه PS4 خودتان بپردازيد. تنها کافيست +Xperia Z3 خودتان را از طريق Wi-Fi خانگي به PS4 متصل کنيد و از کنترل‌کننده‌هاي بي‌سيم بازي DUALSHOCK®4 استفاده کنيد تا مطمئن شويد در هر اتاقي که هستيد، حتي يک لحظه از هيجان را از دست نخواهيد داد.
علاوه بر اين براي اطمينان از اينکه از بهترين تجربه‌هايي که Sony ارائه مي‌کند لذت خواهيد برد، همه کاربران +Xperia Z3 از دسترسي به Xperia Lounge Gold بهره‌مند خواهند شد که دنياي سرگرمي‌هاي Sony را به کف دستان شما مي‌آورد. به رقابت‌ها و پيشنهادهاي ويژه اختصاصي دسترسي پيدا کنيد؛ بين نخستين کساني باشيد که برنامه‌هاي جديد را امتحان مي‌کنند و از تازه‌ترين فيلم‌ها، برنامه‌هاي تلويزيوني و موسيقي در دستگاهتان لذت ببريد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن