تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه پایدار امنیت غذایی جامعه با تلاش دامپزشکی میسر می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: توسعه پایدار امنیت غذایی جامعه با تلاش دامپزشکی میسر می‌شود
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: دادگستری استان بوشهر با افرادی که امنیت غذایی جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع می‌کند.
علی جمادی در نشست با مسئولان دامپزشکی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه پایدار امنیت غذایی جامعه با تلاش دامپزشکی میسر می‌شود، اظهار  داشت: دامپزشکی نقش مهمی در امنیت غذایی و سلامت جامعه بر عهده دارد. وی با اشاره به اینکه طرح امنیت غذایی  اجرایی می‌شود افزود: طرح امنیت غذایی با هدف رفع دغدغه‌ عمومی نسبت به سلامت مواد غذایی، فرآورده‌های گوشتی و مواد لبنی اجرا می‌شود. رئیس کل دادگستری استان بوشهر با بیان اینکه با تخلفات بهداشتی که سلامتی جامعه را به مخاطره می‌اندازد برخورد قانونی می‌شود گفت: با متخلفان در این حوزه، برخوردهای قاطع قضایی می‌شود و به افراد سودجو و متخلف که امنیت غذایی جامعه را با خطر همراه می‌کنند بدون اغماض برخورد می‌شود. جمادی با اشاره به تشکیل شعبه‌ ویژه‌ دامپزشکی در دادگستری بوشهر گفت : برای رسیدگی سریع با پرونده‌هایی که سلامت غذایی مردم به خطر می‌اندازند شعبه‌ای به‌عنوان شعبه‌ تخصصی رسیدگی به تخلفات بهداشتی و غذایی تشکیل می‌شود و رسیدگی به پرونده‌های بهداشتی غذایی در دستور کار این شعبه قرار می گیرد. مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر نیز با اشاره به نقش دامپزشکی در تأمین امنیت غذایی جامعه گفت: نقش دامپزشکی در تأمین امنیت غذایی جامعه حائز اهمیت و این موضوع برای آحاد جامعه محرز است. مرتضی بحرانی با اشاره به اهمیت حضور دامپزشکی در بخش‌های مختلف مربوط به سلامت جامعه بیان کرد: بخش وسیعی از سبد مصرفی جامعه را که پروتئین‌های دامی تشکیل می‌دهد، باید از لحاظ سلامت و بهداشت عمومی عاری از هرگونه عوامل بیماری‌زا و مسمومیت‌زا باشند. وی افزود: در مسیری که یکی از فرآورده‌های خام دامی مانند گوشت قرمز و سفید، شیر، عسل و تمام آلایش‌های خوراکی دامی طی می‌کند تا در سفره‌های مردم قرار گیرد، چشم‌های تیزبین کارشناسان دامپزشکی ضامن سلامت آن هستند.  




تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن