تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816148662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آدمكش اجاره‌اي: فريب خوردم


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آدمكش اجاره‌اي: فريب خوردم
آدمكش اجاره‌اي كه شش سال قبل مرتكب قتل شده بود با اعلام گذشت اولياي دم از مجازات قصاص فاصله گرفت.
آدمكش اجاره‌اي كه شش سال قبل مرتكب قتل شده بود با اعلام گذشت اولياي دم از مجازات قصاص فاصله گرفت. متهم پرونده كه سياوش نام دارد روز گذشته از جنبه عمومي جرم مقابل هيئت قضايي شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران پاي ميز محاكمه ايستاد.
به گزارش خبرنگار ما، اين پرونده از سال 88 در دستور كار مأموران پليس تهران قرار گرفت. روز حادثه زن 40ساله‌اي به نام فريبا به پليس خبر داد كه شوهر 60ساله‌اش همايون ناپديد شده است. بعد از مطرح شدن شكايت‌، مأموران دست به تحقيق زدند تا اينكه خبر رسيد جسد همايون در اطراف شهر كشف و به پزشكي قانوني منتقل شده است. پس از آن، پرونده با موضوع قتل عمد تشكيل شد و همسر همايون مورد تحقيق قرار گرفت. او گفت: روز حادثه، شوهرم براي انجام كاري خانه را ترك كرد و ديگر برنگشت. اما تحقيقات بيشتر نشان داد كه فريبا از مدتي قبل با مردي به نام مهران تماس داشته است. پس از آن بود كه فريبا به قتل شوهرش با همدستي مهران و مردي به نام سياوش اقرار كرد. فريبا گفت: مدتي قبل با مهران آشنا شدم. وقتي رابطه ما ادامه پيدا كرد، تصميم گرفتم از شوهرم جدا شوم و با مهران ازدواج كنم اما چون امكان طلاق وجود نداشت، نقشه قتل او را طراحي كرديم.  بعد از آن مهران يكي از دوستانش را كه سياوش نام داشت، براي قتل اجير كرد و او هم مرتكب قتل شد.  با اقرار زن جوان، مأموران مهران و سياوش را بازداشت كردند. دو متهم در بازجويي‌ها حرف‌هاي فريبا را تأييد كردند.  سياوش در توضيح ماجرا گفت: چند روز قبل بود كه مهران از من خواست در قبال گرفتن 8 ميليون تومان پول نقد و يك خودروي پرايد مرتكب قتل شوم. اول پيشنهاد او را رد كردم اما بعد وسوسه شدم و قبول كردم. با اقرار سه متهم، بازپرس سياوش را به اتهام مباشرت در قتل و فريبا و مهران را به اتهام معاونت در قتل مجرم شناخت و پرونده در شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران بررسي شد. در حالي كه اولياي دم براي متهم درخواست قصاص كرده بودند، سه متهم مقابل هيئت قضايي مورد تحقيق قرار گرفته و بار ديگر حادثه را شرح دادند. بعد از ختم جلسه سياوش به قصاص و دو متهم ديگر به حبس محكوم شدند. پس از تأييد حكم قصاص در ديوان عالي كشور و در حالي كه سياوش در يك قدمي طناب دار قرار گرفته بود، با پرداخت ديه موفق به جلب رضايت اولياي دم شد، بنابراين پرونده اين بار از جنبه عمومي جرم روي ميز هيئت قضايي قرار گرفت.
روز گذشته، بعد از اينكه قاضي عزيزمحمدي رسميت جلسه را اعلام كرد، سياوش در جايگاه قرار گرفت و گفت: مدتي قبل از حادثه بودكه با مهران دوست شدم و به خانه ما رفت و آمد داشت. مهران در جريان رفت و آمد پيشنهاد قتل همايون را مطرح كرد. او گفت فرمان قتل از سوي فريبا صادر شده و حاضر است در قبال آن 8ميليون تومان پول و يك خودروي پرايد بدهد. وقتي اصرار كرد، پيشنهاد او را قبول كردم.
 ابتدا به عنوان پيش‌پرداخت 2 ميليون تومان گرفتم، بعد از حادثه ديگر از پول خبري نشد تا اينكه بازداشت شدم. متهم در آخرين دفاع گفت از كاري كه كرده‌ام پشيمان هستم، چراكه فريبا و مهران من را فريب دادند.
قاضي عزيزمحمدي بعد از شنيدن آخرين دفاع متهم، ختم جلسه را اعلام كرد و با اعضاي دادگاه- اصغرزاده، مقدم‌زهرا، عزيزنژاد و متين راسخ- وارد شور شد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن