تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820324195




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمان: 3800پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار کرمان: 3800پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد کرمان - ایرنا - استاندار کرمان گفت: 3800 پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد که هرکدام از آن ها قابل واگذاری است و هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد.


به گزارش ایرنا علیرضا رزم حسینی عصر شنبه در نشست اقتصاد مقاومتی و پشتیبانی گروه های جهادی با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: این آمادگی وجود دارد که هر مقدار پروژه نیمه تمام در همه حوزه ها در جهت خلق مزیت جدید برای حوزه اقتصادی، واگذار شود.
وی گفت: در بخش اقتصاد مقاومتی هم یکسری سیاست های کلی وجود دارد که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است و دولت تدبیر و امید به شدت پیگیر اجرای این سیاست ها است.
وی بیان کرد: استان کرمان در حوزه کشاورزی از ظرفیت های قابل توجهی برای کارهای سرمایه گذاری و مشارکتی برخوردار است که تا 80 درصد از طریق صندوق توسعه ملی اعتباراتی را در اختیار خواهیم گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه توسعه روستایی، شرکت های تعاونی روستایی کارهای خوبی را برای اشتغال روستاییان و با مشارکت خود آنها انجام می دهند.
وی یادآور شد: در حوزه کشاورزی هم تجمیع خرده مالکین صورت می گیرد که الان نمونه های آن در استان کرمان وجود دارد که یکی از آن ها آبیاری تحت فشار را در حدود 320 هکتار اجرا کرده است.
استاندار کرمان گفت: الان نزدیک به 250 طرح روستایی در استان کرمان برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت معرفی شده اند.
وی با بیان اینکه حوزه های سازندگی یک افتخار برای کشور است خاطرنشان کرد: این گروه های جهادی تشکیل شده با آن نقش مردمی که دارد می تواند اقتصاد روستاها را تقویت کنند که تبعات مثبت اقتصادی و فرهنگی در کشور خواهد داشت.
وی بیان کرد: به دلیل پهناور بودن استان کرمان انتظار ما از بسیج سازندگی کشور بیشتر است و انتظار است این نهاد بر اساس وسعت استان فعالیت های خود را تنظیم کند.
رزم حسینی تصریح کرد: استان کرمان در حوزه اقتصاد روستا نیازمند کمک بیشتر است و در صورت امکان اعتباری که برای سال 94 تخصیص داده شده است، افزایش پیدا کند.
در این نشست معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان نیز گفت: در سالجاری اعتباری معادل 250 میلیارد ریال در ارتباط با راه اندازی عرصه های اقتصاد مقاومتی استان کرمان در نظر گرفته شده است.
سرهنگ پاسدار سعید کاظمی پور افزود: در سال گذشته این عدد بیش از 150 میلیارد ریال بود که هزار و 800 عرصه در زمینه های مختلف فعال شد.
وی خاطرنشان کرد: در سال 92 اولین سال اقتصاد مقاومتی اعتباری بیش از 120 میلیارد ریال وام برای عرصه های اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شد که تعداد هزار و 301 عرصه فعال شد.
وی بیان کرد: تا کنون اردوهای جهادی باعث خیر و برکات در نقاط محروم استان شده و در ایام عید و تعطیلات، جمع زیادی از دانشجویان و افراد داوطلب از سطح پایگاه های بسیج محلات در امر سازندگی و رفع محرومیت فعال می شوند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان هم در این نشست با ارایه گزارش عملکرد سال 93 گفت: پنج هزار و 484 دانش آموز در عرصه های مرمت و به سازی و زیباسازی 80 مدرسه و غنی سازی اوقات فراغت جوانان با همکاری آموزش و پرورش فعالیت کردند.
سرهنگ پاسدار حجت الله پاداش افزود: 13 هزار و 171 نفر اردوهای جهادی دانشجویی و طلاب در استان شامل 200 گروه جهادی تشکیل شد و در راستای محرومیت زدایی و فرهنگ سازی و ارایه انواع خدمات فعالیت داشتند.
وی خاطرنشان کرد: برنامه ای تحت عنوان اردوهای مساجد و محلات هم وجود داشت که سه هزار و 451 نفر پیرامون موضوع کار انجام شد.
وی با بیان اینکه 221 تیم پزشکی از سوی بسیج سازندگی به مناطق محروم استان کرمان اعزام شدند ادامه داد: با این اقدام، برای حدود شش هزار نفر پوشش خدماتی انجام شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: از سال 89 تا سال 93 حدود 157 پروژه با مساحت 64 هزار متر مربع و بالغ بر 70 میلیارد ریال انجام شده است.
7439 /1860



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن