تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820357664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آئین گرامیداشت سوم خردادسالروز فتح خرمشهر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران : آئین گرامیداشت سوم خردادسالروز فتح خرمشهر خبرگزاری پانا : آئین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت وپیروزی با حضور مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در تالار ولایت اداره کل برگزار گردید.
۱۳۹۴ دوشنبه ۴ خرداد ساعت 05:43

خبرگزاری پانا+

    به گزارش خبرگزاری پانا، در این مراسم ،حجت الاسلام صابری معاون ،فرهنگی سازمان میراث فرهنگی وگردشگری در این مراسم با گرامیداشت یاد ونام شهدای والامقام بویژه شهدای فتح خرمشهر در سخنانی اظهار کرد: فتح خرمشهر تمامی معادلات ومحاسبات دشمن بعثی وهم پیمانانش را برهم زد. وی در ادامه افزود: با توجه به استحکامات بی نظیری که رژیم بعث عراق در خرمشهر بعد از تصرف ان ایجاد کرده بود، کمتر کارشناس نظامی این پیش بینی را می کرد که سپاه اسلام بتواند این شهر را از اشغال متجاوزان آزاد سازد. حجت الاسلام صابری تصریح کرد: عقیده داریم آنچه که ما را در عملیات غرور آفرین بیت المقدس یاری رساند وعامل پیروزی گردید؛ تفکر عاشورایی، ایمان به خدا، رهبری الهی وآگاهی مومنانه مردم بود واین پیروزی نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس وانقلاب اسلامی شد. وی ابراز امیدواری کرد: امروز هم رزمندگان ما در عرصه دیپلماسی با هدایت های رهبری الهی نظام وبا انگیزه الهی واستقامت در برابر زیاده خواهی دشمنان، حماسه وپیروزی دیگری را تکرار خواهند کرد. شایان ذکر است ، در ادامه این مراسم مدیر کل اموزش وپرورش شهرستان های استان تهران، با اهداء لوح سپاس از جانبازان حماسه دفاع مقدس شاغل در اداره کل تجلیل نمود.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن