تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819873658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار نیروی انتظامی استان یزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار نیروی انتظامی استان یزد یزد - ایرنا - فرمانده انتظامی استان یزد از کشف 200 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهر مهریز خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری پلیس که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته سردار ایرج کاکاوند گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، هنگام گشت زنی در کمربندی شهر یزد به دو دستگاه تریلی نفتکش "رنو" مشکوک شده و خودروها را جهت بررسی مدارک متوقف کردند.
وی ادامه داد: رانندگان خودروها محموله تانکر را "روغن جلا" اعلام کردند لذا با توجه به اینکه خودروها فاقد هرگونه مجوز حمل از شرکت نفت بودند بازرسی از محموله تانکرها به عمل آمد که در نتیجه 60 هزار لیتر گازوئیل و نفت سفید قاچاق کشف شد.
کاکاوند خاطرنشان کرد: دو متهم دستگیر شده محل بارگیری خودروهای خود را از یک شرکت در شهرستان مهریز اعلام کردند که ماموران پلیس ضمن هماهنگی با مقامات قضائی به شرکت مربوطه رفتند و بازرسی از این شرکت را آغاز کردند.
کاکاوند یادآور شد: در بازرسی از این شرکت 140 هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق کشف و سه متهم نیز دستگیر شدند.
رییس پلیس استان یزد ارزش برآورد شده این کشفیات قاچاق را بیش از سه میلیارد ریال بیان کرد و گفت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی استان شدند.
مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد .
**********
یزد - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف 19 هزار قلم انواع کالاهای خارجی قاچاق خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس که روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته سرهنگ عطاالله احمدی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی روز گذشته به یک دستگاه تریلی کشنده که با محموله سویا از بندر عباس عازم زنجان بود مشکوک شده و خودرو را برای بازرسی به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.
وی افزود: در بازرسی از این تریلی انواع کالاهای خارجی قاچاق شامل لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، قرص و پودر بدنسازی و کفش زنانه کشف شد.
احمدی، ارزش کالاهای کشف شده را بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال بیان کرد .
وی گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و به گمرک استان معرفی شدند.
7541/8068



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن