تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812913248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعتراف تروریست لبنانی همپیمان آل سعود به رابطه مستقیم ترکیه و قطر با داعش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اعتراف تروریست لبنانی همپیمان آل سعود به رابطه مستقیم ترکیه و قطر با داعش بیروت – ایرنا – سمیر جعجع تروریست لبنانی وهمپیمان آل سعود به طور تلویحی اعتراف کرد که ترکیه و قطر از گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش حمایت می کنند و با آنها ارتباط مستقیم دارند.


به گزارش ایرنا، جعجع در صفحه شخصی خود در تویتر با ادعای وجود شهروندانی لبنانی در زندانی در تدمر سوریه از دولت لبنان خواسته است تا به سرعت با دولت های ترکیه و قطر تماس برقرار کند و از طریق آنها اطلاعاتی را در این خصوص کسب کند.
سمیر جعجع که تاکنون دهها شهروند لبنانی از جمله چند کودک را ترور کرده است با کمک همپیمانان آل سعود در لبنان از مجازات اعدام فرار کرد و بعداز بازگشت به صحنه سیاسی این کشور ماموریت حمله به محور مقاومت و دفاع همه جانبه از رژیم های سعودی و صهیونیستی به او محول شد.
وی تاکید کرده است که گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش که اخیرا به شهر باستانی تدمر سوریه حمله و این شهر را اشغال کرده، خطری برای لبنان محسوب نمی شوند و مقاومت اسلامی نباید با آنها مبارزه کند.
گروه های تروریستی تکفیری از جمله داعش و جبهه النصره از حمایت همه جانبه آل سعود، ترکیه و قطر، آمریکا و رژیم صهیونیستی برخوردار هستند و هدف اصلی همه آنها تامین امنیت صهیونیست ها و نابودی کشورهای جهان اسلام و ضربه زدن به محور مقاومت است.
خاورم ** 1324



02/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن