تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803908326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از تمام تحریم ها علیه کشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه موقت زاهدان: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از تمام تحریم ها علیه کشور است زاهدان- ایرنا- امام جمعه موقت زاهدان گفت: راه برون رفت از تمامی تحریم های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی بهره گیری بیش از پیش از اقتصادی مقاومتی به عنوان یک اصل مهم و اساسی است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام احمد راهداری در خطبه های این هفته نماز جمعه زاهدان افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری می توان با پیروی از اقتصاد مقاومتی، اقتصاد مریض را برای مقابله با هرگونه تحریم درمان کرد.
وی ادامه داد: نبود اندیشه و خرد در دشمنان ایران اسلامی در طول 35 سال گذشته سبب بروز تهدیدها و تحریم های بسیاری برای کشور شده که خوشبختانه ملت بزرگوار ایران توانسته اند با سربلندی بر همه این مشکلات فائق آیند.
وی همچنین با اشاره به درخواست 1+5 ازتیم مذاکره کننده کشورمان در بازرسی از مراکز نظامی و صحبت با دانشمندان ایران اسلامی گفت: قطعا ملت فهیم ایران با پیشینه تاریخی عظیم اجازه چنین کاری را به دشمنان نخواهند داد.
امام جمعه موقت زاهدان با تبریک سالروز ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توانسته همواره در راه عقیده و حفظ نظام جمهوری اسلامی گام های بزرگی بردارد.
حجت الاسلام راهداری همچنین با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: روز ولادت این بزرگوار را به یاد ایثارگری های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی در دفاع از آرمان های انقلاب و رویارویی با دشمن متجاوز، روز جانباز نام نهادند تا قدردان از خودگذشتگی ها و شجاعت جانبازان این مرزو بوم باشیم.
وی ادامه داد: جانبازان و ایثارگران یادگاران ارزشمند هشت سال دفاع مقدس هستند که با تاسی از حضرت ابوالفضل(ع) اسوه ی شجاعت و غیرت، دلاورمردانه در مقابل دشمن متجاوز ایستادند و با ایمانی راسخ، حماسه هایی جاودان را خلق کردند.
وی گفت: اجر جانبازان به مراتب بالاتر از اجر شهدا است زیرا این بزرگواران ضمن از دست دادن بخشی از اعضای بدن خویش همچنان رنج ها و سختی ها را تحمل می کنند.
امام جمعه موقت زاهدان ادب و وفا را از مهمترین ویژگی های حضرت ابوالفضل العباس(ع) ذکر کرد و افزود: آن حضرت همان گونه که از نام مبارکشان پیداست منبع و مجمع تمام فضایل انسانی و اخلاقی بودند به طوری که در عبادت، سخاوت، شجاعت، وفا، ایثار و ادب و مهمتر از همه ولایتمداری یگانه بودند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان نیز در خطبه های نماز جمعه زاهدان گفت: تاکنون سه هزار و 24 اثر طبیعی و تاریخی در استان شناسایی شده که هزار و 677 اثر آن در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است و اثر تاریخی شهرسوخته با بیش از پنج هزار سال قدمت نیز در سال 93 به ثبت جهانی سازمان یونسکو رسید.
کامبیز مشتاق گوهری با بیان اینکه چند اثر تاریخی سیستان و بلوچستان در مسیر ثبت جهانی قرار دارد گفت: این نهاد حفاظت و مرمت از آثار تاریخی را مورد نظر قرار داده به طوری که بسیاری از این بناهها در وضعیت مطلوبی قراردارند.
وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت نگهداری آثار تاریخی بنا داریم در پوشش شبکه ویژه، مرمت و احیا آثار را با افزایش دو برابری اعتبارات ملی و استانی مورد حمایت قرار دهیم.
وی با بیان اینکه هم اینک سه پایگاه پژوهشی آثار تاریخی در سیستان و بلوچستان قرار دارد افزود: یکی از مهمترین برنامه های این نهاد در سالجاری افزایش دو برابری این پایگاهها است.
وی با بیان اینکه 241 نفر در استان متولی حفظ، نگهداری، معرفی و شناسایی آثار تاریخی هستند گفت: تلاش داریم از ظرفیت های مردمی در قالب نهادهای همیار میراث فرهنگی و انجمن های مردم نهاد برای حفظ و نگهداری آثار تاریخی استان بهره گیریم.
وی همچنین تشکیل انجمن های خیرین میراث فرهنگی را از دیگر برنامه های این اداره ذکر کرد و افزود: این ایده و فکر برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان شکل گرفت که امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت ها در راستای اعتلای هر چه بیشتر فرهنگ خویش گام برداریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در میان دو نماز در جمع نمازگزاران مصلای قدس زاهدان با تبریک سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه به عنوان یکی از نهاد برجسته توانسته جهان را تحت تاثیر خود قرار دهد و در مقابل همه قدرت ‏های استعمارگر و زورگو موضع‏گیری کند.
سردارسید حسن مرتضوی ادامه داد: سپاه پاسداران با توجه به وظیفه اش در بحران های مختلف که برای انقلاب پیش آمده است همیشه به عنوان نهادی پیشرو و تاثیر گذار عمل کرده است.
وی ولایتمداری، عمل به هنگام، با بصیرت و مردمی بودن را از مهمترین ویژگی های سپاه پاسداران ذکر کرد.
وی گفت: سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان همواره در همه عرصه ها خوش درخشیده به طوری که در زمینه امنیت به عنوان یک خواسته مردمی موثر عمل کرده است.
7316 / 6081 / 1539



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن