تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803084986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عارف: انسجام خود را در سال همدلی و هم زبانی قوت بخشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عارف: انسجام خود را در سال همدلی و هم زبانی قوت بخشیم تهران- ایرنا- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس بنیاد امید ایرانیان گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام سرنوشت ساز انتخابات باید درسال همدلی وهم زبانی به استحکام وانسجام پیوندهای تشکیلاتی و جبهه ای قوت دهیم تا بتوانیم در کنارهم مجلسی همراه با ملت وهمگام با دولت را بسازیم.


به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری امید، محمدرضا عارف درپیامی به جوانان اصلاح طلب استان گلستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام حسین (ع) بر ضرورت فعالیت های مدنی و سیاسی منسجم منظم وتشکیلاتی تاکید کرد.
در بخشی از این پیام آمده است: جوانان مومن و حماسه آفرین استان گلستان سمبل آزادگی والگویی از تلاش وهمت جوانان ایران زمین هستند.عنایات والطاف خداوند وتوجهات حضرت ولی عصر همواره پشتوانه تلاش وهمت مردم غیور وحماسه آفرین این سرزمین بوده به خصوص هر زمان که امید وخودباوری پشتوانه صبر وتلاش مردم شده است.
در پیام عارف آمده است: بسیار خرسندم که جوانان عزیز این مرز و بوم، جهت پاسداشت ثمره مجاهدت های سیاسی و تلاش فداکارانه ی خود در سال های اخیر به ویژه درانتخابات 92 به فعالیت های مدنی و سیاسی منسجم، منظم و تشکیلاتی بیشتر توجه ویژه داشته اند.
دراین پیام آمده است: امروز و پس از استقرار دولت تدبیر وامید به عنوان عضوی از جریان بزرگ و اصیل اصلاح طلبی ایران وظیفه خود می دانم که در کنار شما ضمن تلاش برای حفظ امید وخودباوری در بین مردم و به خصوص جوانان، برای توسعه خردورزی و اخلاق مداری بیش از پیش تلاش کنیم.
عارف در پیام خود آورده است: باورمان این است که انتخابات صرفا یک روزنه برای رسیدن به قدرت و پس از آن آرام نشستن بر اریکه قدرت و یا کنار کشیدن و نظاره کردن، نیست. وظیفه همگان به ویژه شما جوانان و دانشجویان را پس از انتخابات و خلق حماسه، بیش از پیش مهم و کلیدی می دانم.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: معتقد نیستم که همه نابسامانی ها باید و یا می تواند توسط دولت اصلاح شود گرچه دولت بیشترین امکان و ابزار برای اصلاح امور را دارد اما بدون مشارکت و البته نظارت مردم و به خصوص شما جوانان، تحقق اهداف به سادگی امکان پذیر نیست.
دراین پیام آمده است:امید می رود نیروهای فعال تشکیلاتی به عنوان کنشگران مدنی و سیاسی جامعه ایران بیش از گذشته در صحنه های مختلف حضور داشته باشند و مسوولیت بپذیرند.امید دارم دوستان جوان اصلاح طلب برای خود نقشی تعیین کننده در مناسبات سیاسی قایل باشند و برای ایجاد وفاق واتحاد هرچه بیشتر دربین نیروها وگروه های سیاسی اصلاح طلب در سطح استان ها نقش ایفاء کنند.
در این پیام همچنین آمده است: اصلاح گری سهل الوصول و یک شبه محقق نمی شود و نیازمند فرآیند طولانی و مستمر جهت اصلاحات منطقی و پایدار در جامعه است. این مسیر بسیار حیاتی و البته دشوار برای کشور، همت و تعهد همه نیروهای متعهد و دلسوزکشور نظیر شما عزیزان را می طلبد.
من نیز به عنوان معلمی کوچک و عضوی از دریای خروشان مردم و جریان اصیل اصلاح طلبی، همراه شما خواهم بود.
وی در پایان این پیام نخستین سالگرد تشکیل مجمع جوانان اصلاح طلب استان گلستان ( وفاق ) را ارج نهاده و از درگاه خداوند متعال توفیق و بهروزی دوستان و فرزندان جوان را در این تشکل برای دستیابی به اهداف متعالی شان مسالت کرده است.
سیام/ 9136 ** 1569



01/03/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن