تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819192619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کارگاه آموزشی کاربران سامانه سوادآموزی در فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس خبر داد: برگزاری کارگاه آموزشی کاربران سامانه سوادآموزی در فارس خبرگزاری پانا: معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس از برگزاری کارگاه آموزشی کاربران سامانه سوادآموزی در فارس خبر داد و گفت: سرعت عمل و دقت از مزایای سامانه جدید سواد آموزی است،که لازمه کار در حوزه سواد آموزی است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۳ خرداد ساعت 10:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،عیسی ملک پور در کارگاه آموزشی سامانه سوادآموزی ،که با حضور 60 نفراز کاربران این سامانه در ادارات آموزش و پرورش سراسر فارس،در سالن جلسات ناحیه 2 شیراز برگزار شد، گفت:باید زمینه را برای بروز رسانی و تعجیل در روند ثبت نام از سوادآموزان در سامانه سوادآموزی فراهم نماییم.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش فارس با توجه به حساسیت کار کاربران سامانه سوادآموزی گفت: تمامی اطلاعات و فعالیتهای انجام یافته در سامانه محرز و مشخص می شود و چنانچه خدای ناکرده اختلالی در روند کار بوجود بیاید،ضررهای جبران ناپذیری به مجموعه وارد می گردد.
وی سال جاری را سال تغییر سامانه سوادآموزی دانست و گفت:الحمدلله با تغییر سامانه سوادآموزی، ثبت نام از سوادآموزان به سهولت انجام می پذیردو زمینه را برای آموزش آنان فراهم می نماید.
این مقام مسئول سرعت عمل و دقت را از مزایای سامانه جدید دانست و گفت: با راه اندازی این سامانه اطمینان داریم روند ثبت نام با سرعت بیشتری انجام گیرد.
ملک پور در ادامه با توجه به سیاستها و برنامه های سوادآموزی در سال جاری گفت:انشاالله سال جاری با تلاش و توان مضاعفی برنامه های سال قبل را ادامه می دهیم و با تجربه ای که در سال قبل کسب نمودیم،بتوانیم ضمن حفظ ارتقای رتبه خود در کشور،زمینه را برای فعالیتهای ابتکاری جدیدی فراهم آوریم .
کارشناس سنجش تحصیلی و سامانه سواد هم با توجه به انگیزه کاربران در سال جاری افزود:سامانه قبلی سوادآموزی بسیاری از کاربران را خسته وناامید کرده بود که الحمدلله با تغییر در سامانه جدید،روحیه نشاط و شادابی به کاربران سامانه برگردانیده شد.
عزیززارع وجود کارگاههای آموزشی را ثمربخش دانست و گفت:با نصب برنامه آزمایشی بر روی تمامی رایانه های ادارات،زمینه را برای نهایی کردن آن فراهم کرده ایم تا بتوانیم مانند سنوات گذشته،نام فارس را بر قله بلند سواد آموزی ایران اسلامی طنین انداز نماییم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن