تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799954810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوقات فراغت تابستانی فرصت پرورش استعدادهای مختلف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دغدغه والدین نی ریزی؛ اوقات فراغت تابستانی فرصت پرورش استعدادهای مختلف خبرگزاری پانا: والدین نی ریزی در تابستان پیش رو دغدغه و نگرانی های فراوانی در خصوص وقت آزاد و اوقات فراغت فرزندان خود دارند.
۱۳۹۴ شنبه ۲ خرداد ساعت 20:11

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا یکی از دغدغه های والدین در ایام تابستان، ساماندهی وقت آزاد دانش آموزان بعد از فراغت از مدرسه است. محصلین در مقاطع مختلف تحصیلی بعد از سپری کردن 9 ماه موسوم به سال تحصیلی، با وقت آزاد فراوانی در تابستان روبرو می شوند که معمولاً از آن برای پرورش خلاقیت و یا کارهایی که به آن علاقه دارند،  بهره می گیرند.
 با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس شدن وسایل جدید ارتباطی از جمله گوشی های هوشمند و تبلت،  نونهالان و نوجوانان در استفاده از این ابزارهای جدید دچار افراط شده و باعث بروز مشکلاتی مثل بی تحرکی و چاقی می شود از همین رو اولیا بدنبال روش های دیگری برای استفاده از این وقت گرانبها هستند.
حساسیت این موضوع تا به آن حد است که مسئولین نیز این دغدغه را درک کرده و به اولیا می پیوندند. برگزاری کلاس های مختلف ورزشی و هنرهای متفاوت توسط کانون های فرهنگی و دارالقران ها و سازمان دانش آموزی به عنوان طرح غنی سازی اوقات فراغت توسط آموزش و پرورش در شهرستان ها از جمله این موارد است.
زهرا مادر 36 ساله نی ریزی در این باره گفت: من دو فرزند در مقطع ابتدایی دارم و با فارغ شدن آن ها از مدرسه، نگرانی بسیاری در خصوص وقت آزاد آن ها در تابستان دارم.
وی اضافه کرد: با توجه به علاقه مندی فرزندانم بدنبال ثبت نام آن ها در کلاس های هنری و ورزشی هستم و در این باره به دنبال کلاس هایی با استانداردهای خوب در سطح شهر هستم.
محمد پدر 54 ساله نی ریزی با تاکید بر اینکه اوقات فراغت دانش آموز در تابستان فرصت خوبی برای پرورش استعداد و دنبال کردن علاقه مندی های آن هاست، ابراز کرد: دختر من در مقطه دبیرستان تحصیل می کند و برای آینده او بدنبال ثبت نام در دوره های فراگیری زبان خارجه هستم.
وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های خوب و با کیفیت علاوه بر رضایت مندی اولیا، به فرزندان ما نیز کمک خواهد کرد تا مهارت مناسبی را برای آینده خود یاد بگیرند.
مسعود نیز یکی از دانش آموزان مقطع راهنمایی نیز با ابراز علاقه مندی برای شرکت در رشته های ورزشی، گفت: اگر شرایطی فراهم شود که بتوانم علاوه بر پر کردن اوقات خودم، بصورت مناسب ورزش را دنبال کنم تا آسیبی نیز برای من به همراه نداشته باشد.
زارع در گفت و گو با پانا خاطر نشان کرد: بابرنامه ریزی هایی که قبلا نیز وجود داشته بسترهای لازم جهت پربار نمودن اوقات فراغت دانش آموزان فراهم گردیده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی نی ریز ادامه داد: نوع فعالیت ها برحسب علاقه دانش آموزان به فضایی کاملا پرجنب و جوش و برنامه ریزی هایی با محوریت تحقیق، پژوهش، تحرک و... نیازمند هستند.
وی افزود:  دانش آموزان  دوست دارند در طول تابستان از محیط هایی مانند کلاس و درس های مدرسه ای فاصله گرفته و با آداب زندگی، مهارت های زندگی، و هنر انس بگیرند گاهی به دامنه طبیعت بروند و بادوستان همراه باشند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی نی ریز بیان داشت: کانون های فرهنگی  و تربیتی میرزا احمدنی ریز، عصمت، دارالقرآن امام خمینی، خانه کودک سازمان دانش آموزی، کانون های شاهد مشکان و نیایش بخش قطروئیه وبرخی از مدارس ابتدایی شهر مکان های برای سرشار نمودن اوقاف فراغت تابستان می باشد که این مراکز زیر نظر آموزش و پرورش است.
زارع خاطرنشان کرد: کانون فرهنگی و ورزشی علم ادب بسیج دانش آموزی نیز از مراکزی است که همکاری جدی با مدیریت آموزش و پرورش داشته و برنامه های مناسبی را نیز ارائه نموده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نی ریز با بیا اینکه سعی شده است این فعالیت ها با رویکرد کاملا هنری و جذاب  ارائه گردد بیان داشت: فعالیت های فرهنگی، ورزشی، خلاقیت و نوآوری در نظر گرفته شده و زمان اجرای برنامه ها که بخشی از آن در ماه مبارک رمضان است متناسب این ایام برنامه هایی پیش بینی گردیده است.
وی  هدف از اجرای این برنامه ها را رشد و تعالی دانش آموزان  دانست و عنوان کرد:  البته اهداف کوچکتری نیز منصور است که علاقه مندی نسل نوجوان، جوان و خانواده ها با برنامه ریزی درست و به موقع زمینه رشد و بالندگی فرزندان خویش را فراهم آورده  است.
وی ادامه داد: با اعتماد و اطمینان دو طرفه ای که وجود دارد روز به روز برتوانایی های فردی و اجتماعی دانش آموزان افزوده گردد تا بتوانند در نهایت شادابی و امیددر آینده ای بهتر پله های ترقی را طی نمایند.
خبرنگار: زهرا هیهات
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 347]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن