تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ماکو خواستار شد اجرای زوایای مختلف سند بنیادین تحول آموزش و پرورش در آذربایجان غربی


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه ماکو خواستار شد
اجرای زوایای مختلف سند بنیادین تحول آموزش و پرورش در آذربایجان غربی
امام جمعه ماکو گفت: اجرای زوایای مختلف سند بنیادین تحول آموزش و پرورش در آذربایجان غربی اهتمام جدی می‌طلبد.

خبرگزاری فارس: اجرای زوایای مختلف سند بنیادین تحول آموزش و پرورش در آذربایجان غربی



به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، حجت‌الاسلام ایوب رنجبری ظهر امروز در جلسه بررسی موانع تحقق سند بنیادین تحول آموزش و پرورش که در این شهرستان تشکیل شد، اظهار داشت: برای محقق شدن این سند، مواد و بندهای مختلف آن باید فعالیت مستمر صورت گیرد.
وی به دیدار مقام معظم رهبری با معلمان در چند روز اخیر و ارائه یک سری راهکار توسط ایشان برای عبور از مشکلات کنونی آموزش و پرورش اشاره و خاطرنشان کرد: این مجموعه در شکل‌گیری شخصیت، فکر و روح دانش‌آموزان نقش کلیدی دارد.
امام جمعه ماکو با اشاره به اینکه دانش‌آ‌موزان مقاطع مختلف تحصیلی از معلمان خود تاثیر می‌پذیرند، یادآوری کرد: بنابراین صرف هرگونه اعتبار در این زمینه همچنین تجهیز مدارس به امکانات مختلف سرمایه‌گذاری قلمداد شده، و هدررفت منابع نباید به شمار آورد.
وی با اظهار به اینکه با الهام از منویات مقام معظم رهبری برای رفع مشکلات اقتصادی سازمان آموزش و پرورش استان باید برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گیرد، گفت: از طرف دیگر باید معیشت و رفع مشکلات مالی معلمان هم باید مورد توجه مقامات و تصمیم‌سازان باشد.
این استاد حوزه و دانشگاه زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی را ویژگی‌های برجسته هر معلم در ایران اسلامی دانست، گفت: این قشر از جامعه در مقابل توطئه‌ و دسیسه‌های دشمن به معنای واقعی هوشیار بوده، و اجازه سوءاستفاده به بیگانگان نخواهند داد.
رنجبری بررسی صلاحیت‌ها در جذب معلم، دقت در محتوای کتاب‌های درسی، انتخاب اساتید و اعضای هیئت‌های علمی براساس معیارهای اسلامی و علمی از تاکیدات دیگر رهبر انقلاب عنوان و خاطرنشان کرد: معلمان در پرورش نسل متعهد و انقلابی نقش قابل توجهی دارند.
امام جمعه ماکو توجه به سند تحول بنیادین در نظام آموزش و پرورش، داشتن نگاه همه‌جانبه به این سند، نداشتن نگاه بخشی، خودداری از مشغول شدن به کارهای روزمره و در نتیجه غفلت از این سند را مورد اشاره قرار داد.
رنجبری با اشاره به اینکه در سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: با جلب همکاری اقشار مختلف مردم می‌توان از مشکلات و بحران‌های مختلف مالی، فرهنگی و سیاسی عبور کرد.
انتهای پیام/61002/صا30

94/02/20 - 13:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن