تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زِنا، شش پيامد دارد: سه در دنيا و سه در آخرت. سه پيامد دنيايى‏اش اين است كه: ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798389868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

CD Projekt RED: عنوان The Witcher 3 بدون کنسول ها غیر ممکن بود


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

پس از عرضه عنوان The Witcher 3: Wild Hunt مشخص شد که گرافیک بازی نسبت به نمایش های اولیه کاملا دانگرید شده و نتیجه پایانی، آنچه که طرفداران انتظار داشتند، نبوده است. در همین راستا، بسیاری از کاربران کنسول ها را مقصر افت گرافیکی این بازی می دانند اما بالاخره آقای Marcin Iwinski یکی از بنیان گذاران استودیوی CD Projekt Red ، طی صحبت هایی با وبسایت EuroGamer در این باره گفت: "اگر کنسول ها در کار نبودند، The Witcher 3 به این گونه نبود. [در آن صورت] ما خیلی راحت می توانستیم بازی را منتشر کنیم ولی از پس پرداخت هزینه ها بر نمی آمیدم. کنسول ها در ازای فروش خوب، به ما اجازه می دهند که فراتر پیش برویم. بودجه بیشتری صرف ساخت بازی کنیم  و همه آن را صرف ساخت جهانی بزرگ و غول پیکر کنیم. " "اگر بازی را تنها برای PC می ساختیم، احتمالا در زمینه گرافیک خیلی بهتر عمل می کردیم ولی چیز دیگری وجود نخواهد داشت. همه تمرکزمان برروی نسخه PC می بود. همانطور که اگر بازی ما در انحصار Xbox One یا PlayStation 4 بود هم این چنین میشد. اما مشکل این است که ما چنین هزینه ای را نمی توانیم پرداخت کنیم." در ادامه، وی تایید کرد که با افت گرافیکی بازی موافق است اما تاکید کرد که چنین چیزی در توسعه یک بازی کاملا عادی است. "اگر شما به فرایند توسعه بازی نگاه کنید، ما یک نسخه ویژه را برای نمایشگاه آماده کردیم و شما هم دیدید، حیرت انگیز بود. در حالی که تا زمان پایان توسعه بازی زمان زیادی باقی مانده! سپس ما به سراغ جهان آزاد بازی می رویم و صرف نظر از پلتفرم خاصی متوجه می شویم که دستیابی به چنین گرافیکی شدنی نیست! ما نمایش را نشان داده ایم بنابراین تلاش می کنیم تا آن را عملی کنیم. سپس همان را برروی مقیاس بزرگتر انجام می دهیم. این طبیعت توسعه ساخت بازی است. "

"شاید این تصمیم اشتباه ما بوده که سعی کردیم سیستم رندر بازی را تغییر دهیم. در واقع سیستم رندر ما بعد از نمایشگاه VGX تغییر یافت. " البته او در ادامه تاکید کرد که بعد از این نمایشگاه، بهبود های زیادی در بازی انجام شد از جمله وسعت دنیای بازی، فریم ریت و غیره.  "شاید ما نباید آن تریلر را به نمایش می گذاشتیم. نمی دانم... ولی در ابتدا ما نمی دانستیم که دستیابی به چنین گرافیکی انجام شدنی نیست. بنابراین یک دروغ یا بدخواهی محسوب نمی شود. به همین دلیل است که ما به صورت فعال در این زمینه اظهار نظر نمی کنیم. از نظر ما دانگریدی در کار نبوده ولی این فقط دیدگاه ماست و ممکن است گیمر ها طور دیگری حس کنند. اگر تصمیم خرید آن ها با توجه به نمایش VGX است، من عمیقا متاسفم و ما در حال بحث و گفتوگو هستیم که چگونه آن ها را متقاعد کنیم چرا که این اصلا عادلانه نیست." "تاکید در اینجا خیلی مهم است: ما به صورت مداوم برروی نسخه PC کار می کنیم و در آینده چیز های زیادی به آن اضافه خواهیم کرد. ما این را در گذشته ثابت کردیم و همیشه از بازی های خود حمایت می کنیم. ما منتظر بازخورد ها خواهیم بود و سعی می کنیم [بازی] را بهبود ببخشیم"



5 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن