تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 6 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797952457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با تحلیل گرافیکی نسخه PS4 و Xbox One عنوان The Witcher 3 همراه باشید


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

عنوان The Witcher 3: Wild Hunt دو روز پیش در سراسر جهان عرضه شد و به اعتقاد تمامی کسانی که این اثر را تجربه کرده اند ، CD Projekt توانسته است به رسالت خود در زمینه گرافیک عمل کند اما زمان آن رسیده است که بررسی تخصصی تری را در این زمینه انجام دهیم . بتازگی Digital Foundry معتبرترین مرجع تحلیل های گرافیکی قسمت اول و تحلیل اولیه و کوتاه خود از بخش گرافیک بازی The Witcher 3: Wild Hunt که مربوط به مقایسه دو نسخه کنسولی است را منتشر کرده است . این تحلیل بیشتر بر بر روی مقایسه فریم ریت دو نسخه تاکید دارد . به گفته DF در زمینه گیم پلی فریم ریت نسخه PS4 با بهره گیری و فعال بودن v-sync بر روی 30 قفل شده است و تنها در موارد محدودی شاهد کاهش فریم ریت تا 28 هستیم در حالی که نسخه Xbox One هیچ چیزی شبیه به قفل شدن فریم وجود ندارد و بازده فریم ریت این نسخه بین 30 تا 40 فریم در نوسان است . به گفته DF به ندرت پیش آمده است که نسخه Xbox One از نظر فریم ریت ضعیفتر از نسخه PS4 عمل کند اما مزیتی که نسخه PS4 از آن بهره می برد بحث قفل بودن فریم است و این موضوع سبب شده که بازده فریم ریت نسخه PS4 نزدیک به 30 باشد در حالی که در نسخه Xbox One فریم ریت نوسان زیادی دارد و بین 30 تا 40 فریم در گردش است . تصاویری از مقایسه فریم ریت دو نسخه :











بازی در مجموع خوب بهینه شده است . به طور مثال در زمان گشت و گذار در مناطق شهری Novigrad هر دو کنسول فریم ریت مناسبی بین 29 تا 31 را ارائه می دهند و در بدترین حالت ممکن فریم ریت 25 مشاهده شده است . در محیط های باز جنگی نیز شرایط مشابهی وجود دارد . اما در زمینه فریم ریت کات سین ها شرایط متفاوت است و شاهد افت فریم بالایی برای هر دو نسخه هستیم . در این زمینه در حالت عادی فریم ریت نسخه PS4 بر روی 30 قرار دارد اما نسخه Xbox One فریم ریت اولیه 35 را ارائه می دهد . با این حال یک تکنیک خاص در نسخه PS4 به کار رفته است که در صورت افت فریم در کات سین در اکثر اوقات فریم ریت فورا بر روی 20 قفل می گردد اما به مانند نرخ فریم بخش گیم پلی ، نسخه Xbox One بازده فریم بالاتری در بخش کات سین دارد و نوسان بیشتری را نیز ارائه می دهد . مقایسه تصویری :

 

در زمینه رزولوشن نسخه PS4 بصورت 1080P و نسخه Xbox One بصورت 900P اجرا می شود . تاثیر رزولوشن داینامیک نیز بسیار کمتر از انتظار است و در مواقع کمی شاهد ارائه رزولوشن 1080P از نسخه Xbox One هستیم . در زمینه Anti-Aliasing نیز هر دو نسخه از تکنیک مشابهی بهره می گیرند که کیفیتی نظیر FXAA را ارائه می دهد .

 

یکی از ویژگی های قوی بازی پوشش غنی درختان و شاخ و برگ ها است که در هر دو پلتفرم ارائه قابل قبولی دارد اما نسخه Xbox One در نماهای دورتر وضوح مناسبی را ارائه نمی دهد . در تصویر بالا و در جنگل های دوردست می توانید تفاوت را مشاهده کنید که بخشی از آن به خاطر رزولوشن پایینتر است .

 

در این نما Draw Distance دو نسخه برابر است و مشکل خاصی نیز در زمینه texture filtering مشاهده نمی شود ( به بافت امتداد چوب ها دقت کنید )

 

در زمینه سایه ها نیز دو نسخه کیفیت تقریبا یکسانی دارند . در این تصویر انعکاس نور محیط بر روی اشکال نیز مشخص است .

 

مدل شخصیت های بازی نیز تفاوت خاصی ندارد و هر دو کیفیت یکسانی را ارائه می دهند . در این مورد شاید تنها نسخه PC بواسطه برخی آپشن های گرافیکی خاص جزئیات بیشتری را ارائه دهد .

 

این تصویر بهترین مکان برای مقایسه Anti-Aliasing دو نسخه و برتری نسبی نسخه PS4 است . به لبه های اشکال دقت کنید .

 

در نهایت می توان از تحلیل اولیه DF چنین برداشت کرد که نسخه Xbox One از نظر اجرا فریم ریت بالاتری را در حین گیم پلی و کات سین ها ارائه می دهد اما نوسان فریم بیشتری نیز در این نسخه مشاهده می شود . در زمینه جزئیات گرافیکی و Image Quality نیز دو نسخه نزدیک به هم عمل کرده اند اما در برخی از زمینه ها نظیر Anti-Aliasing و تراکم پوشش گیاهی نسخه PS4 برتری نسبی دارد . با انتشار تحلیل نهایی گرافیک بازی و مقایسه نسخه های کنسولی با PC ، ترجمه بخش های منتخب آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت .



2 دقيقه پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 354]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن