تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820962362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فتح خرمشهر تمام معادلات دشمنان را به هم ریخت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مشاورعالی استاندار کرمانشاه: فتح خرمشهر تمام معادلات دشمنان را به هم ریخت کرمانشاه - ایرنا - مشاورعالی استاندار کرمانشاه از عملیات بیت المقدس به عنوان یکی از مهمترین و راهبردی ترین عملیات های دفاع مقدس یاد کرد و گفت: این عملیات که منجر به فتح و آزادسازی خرمشهر شد تمامی معادلات دشمنان را به هم ریخت.


به گزارش خبرنگار ایرنا جعفر همتی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد اظهار کرد: در عملیات فتح خرمشهر بود که رشادت رزمندگان به دشمنان نظام ثابت شد و باعث گردید مسیر جنگ تغییر کند.
وی ادامه داد: آن هایی که امروز صحبت از گزینه های روز میز می کنند اگر به حادثه فتح خرمشهر نگاهی بیندازند و رشادت های فرزندان این آب و خاک را ببینند دیگر از هیچ گزینه ای غیر از تعامل و تفاهم صحبت نخواهند کرد.
همتی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس در چهار مرحله انجام شد افزود: این عملیات مهم از10 اردیبهشت آغاز و با بازپس گیری خرمشهر اشغال شده در سوم خرداد پایان یافت، عملیاتی که طی آن رزمندگان موفق شدند پنج هزار و400 کیلومتر از خاک کشورمان را آزاد کنند.
وی با بیان اینکه 50 شهید عملیات بیت المقدس اهل استان کرمانشاه هستند یادآور شد: در این عملیات 16هزار نفر از سربازان دشمن کشته و 19 هزار نفر آنان نیز به اسارت رزمندگان درآمدند، ضمن اینکه 550 دستگاه تانک پیشرفته نیز از دشمن به غنیمت گرفته شد.

** اعزام 10 هزار نفر از کرمانشاه به مرقد امام (ره)

مشاور عالی استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به نزدیکی سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، از اعزام بیش از10هزار نفر زائر کرمانشاهی به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.
همتی یادآور شد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، پنج هزار نفر از شهر کرمانشاه و پنج هزار نفر دیگر هم از سایر شهرستان های استان روز سیزدهم خرداد به وسیله بیش از 300 دستگاه اتوبوس روانه مرقد امام (ره) می شوند.
وی در پایان با اشاره به همزمانی سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) با جشن های نیمه شعبان و لزوم توجه به هر دو مقوله، یادآور شد: تا ظهر روز 13 خرداد مراسم جشن و شادمانی میلاد آخرین منجی عالم بشریت برگزار می شود و سپس از بعد از ظهر این روز کرمانشاه عزادار خمینی کبیر (ره) خواهد شد.
7458/8066



31/02/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن