تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين قلب‏ها، قلبى است كه ظرفيت بيشترى براى خوبى دارد و بدترين قلب‏ها، قلبى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820951474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار لنگرود خبر داد فعالیت 60 نجات غریق در سواحل لنگرود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار لنگرود خبر داد
فعالیت 60 نجات غریق در سواحل لنگرود
فرماندار لنگرود از فعالیت 60 نجات غریق در سواحل این شهرستان در تابستان امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: فعالیت 60 نجات غریق در سواحل لنگرود



به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، سیدرضا جوادپور صبح امروز در نشست ساماندهی طرح سالم‌سازی دریا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: ارتقای کیفیت اجرای طرح‌ها برای استفاده مسافران و شهروندان امری ضروری است.
وی با اشاره به اینکه امسال توجه به نظافت و بهداشت و ایجاد فضای سبز در طرح سالم‌سازی دریا با نگاه ویژه‌تری پیگیری می‌شود، افزود: بحث آب آشامیدنی در طرح سالم‌سازی دریا از مصوبات سال گذشته بوده و تاکنون اجرا نشده است.
فرماندار لنگرود دریا را ظرفیت بالقوه خواند و تصریح کرد: باید با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته 56 ناجی غریق مسئولیت حفاظت از جان مسافران و شهروندان را در سواحل لنگرود به‌عهده داشتند، خاطرنشان کرد: برای امنیت بیشتر سواحل امسال 60 ناجی در سواحل لنگرود فعالیت می‌کنند. 
جوادپور از آغاز فعالیت طرح سالم‌سازی دریا از 14 و 15 خرداد همزمان با تعطیلات و حضور مسافران خبر داد و گفت: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران در این مناطق مستلزم نظارت و همکاری بیشتر مسئولان است.
وی اقدام‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای امنیت اجتماعی، ایجاد تاسیسات زیربنایی در ساحل برای رفاه حال گردشگران، حفظ سلامت و تامین امنیت جانی مردم را از مهم‌ترین اهداف ساماندهی طرح‌های سالم سازی دریا اعلام کرد.
این مسئول با تأکید بر ضرورت توجه به آموزش مردم برای استفاده از طرح‌های سالم‌سازی دریا در راستای امنیت بیشتر، یادآور شد: شنا در مناطق ممنوعه با توجه به نصب علایم هشداردهنده در نقاط خطر‌آفرین و نیز بی‌توجهی به هشدارهای ناجیان غریق و نیروهای انتظامی از مهم‌ترین عوامل تلفات جانی در سواحل است.
انتهای پیام/2300/ذ20

94/02/31 - 09:04





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن